וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: ליברפול מעוניינת לצרף את וינסנט אניימה בקיץ

בממלכה מדווחים שבעקבות האכזבה הגדולה של ברנדן רוג'רס מסימון מיניולה, השוער הניגרי של ליל, שזוכה למעקב צמוד מהצוות המקצועי של המועדון, עשוי להגיע לאנפילד בחלון ההעברות הקרוב

שחקני ליל מברכים את השוער וינסנט אניימה. AP
וינסנט אניימה. יגיע לשיא בגיל 32?/AP

האם בגיל 32, השוער הניגרי, וינסנט אניימה, סוף סוף יקבל את ההזדמנות לשחק בקבוצת פאר? על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס, שמאס ביכולת החלשה של השוער הבלגי, סימון מיניולה, מעוניין באניימה, המחזיק בחוזה בקבוצתו הנוכחית ליל עד 2017. על פי אותו דיווח, סקאוטים של ליברפול כבר צפו באניימה משחק העונה ואף התרשמו מיכולתו, ובחלון ההעברות של הקיץ הקרוב השוער הניגרי הבינלאומי עשוי לנחות באנפילד.

מיניולה כזכור, הגיע לאנפילד בקיץ 2013 תמורת תשעה מיליון ליש"ט מסנדרלנד, התחיל טוב אך נחלש בהמשך. הוא איבד את מקומו ב-11 לטובת בראד ג'ונס, אך חזר להרכב בשל פציעתו של של השוער האוסטרלי. למרות הביקורת, מאז שחזר מציג הבלגי יכולת גבוהה למדי, והוא סופר כבר 390 דקות ללא ספיגה בפרמיירליג. למרות זאת, ראשי המועדון פוזלים לעבר אופציות נוספות לעמדת השוער.

אניימה, שזוכה למחמאות מדי שבוע על יכולתו בליג 1, אחרי שכבר שמר 11 פעמים ברציפות על רשת נקייה וכמעט שבר שיא היסטורי, לא יעזוב את ליל כל כך מהר. למרות שהקבוצה נמצאת במקום ה-11 והמאכזב, רק ליון, סנט אטיין ומונקו ספגו פחות שערים ממנה. אגב, אקס מכבי והפועל תל אביב הוא לא היחיד ששמו הוזכר כמועמד לחזק את ליברפול, כשגם שמותיהם של נטו הברזילאי מפיורנטינה ושל מאט ראיין האוסטרלי מקלאב ברוז' עלו בדיווח.

סימון מיניולה מרטין שקרטל ליברפול סופגים שער. AP
סימון מיניולה. יאבד את מקומו לטובת הניגרי?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully