וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 סנט: "מייוות'ר מת מפחד מקרב אפשרי עם פאקיאו"

הזמר המפורסם לא בטוח שהקרב שכולם מחכים לו אכן יתקיים והוא מאשים את המתאגרף האמריקאי בכך. נשיא ארגון האגרוף העולמי: "יש יותר מדי דברים מסביב שכולם צריכים להסכים עליהם"

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
מפחד מפאקיאו? מייוות'ר/AP

עולם הספורט כולו מקווה שהזמזומים והעקיצות יהפכו למציאות ושני המתאגרפים הטובים בעולם, פלויד מייוות'ר ומני פאקיאו יקבעו ביניהם את קרב ויגלו בזירה מי טוב יותר. אלא שממש לא בטוח שזה הולך לקרות כל כך מהר.

הזמר המפורסם, 50 סנט, הגיע היום לצילומי תכנית ב"ספורטס אילוסטרייטד" ואמר: "אני לא חושב שמייוות'ר יילחם בפאקיאו בסופו של דבר. הוא מפחד פחד מוות מקרב אפשרי כזה".

אם לא די בכך, הרי שפרנסיסקו "פאקו" ולקארסל, נשיא איגוד האיגרוף העולמי, אמר שהמפגש בין השניים נמצא "בספק", זאת למרות דיווחים לפיהם הצדדים הגיעו לסיכום על הקרב ועל חלוקת ההכנסות ולמרות שמייוות'ר פנה בסרטון לפאקיאו ואמר לו שהם צריכים לתת לאוהדים את הקרב שכולם רוצים.

ולקארסל הוסיף: "יש יותר מדי דברים מסביב שכולם צריכים להסכים עליהם. רשת "שואוטיים", HBO, כל מיני מפרסמים. אני ממש לא בטוח שהקרב הזה יתממש. אני אפילו לא אוהב לדבר עליו, כי אני לא עוסק בקידום שלו, אבל אתה קורא את הדיווחים בתקשורת ויום אחד אומרים שיהיה קרב וביום הבא אומרים שלא יהיה. פתאום אומרים שמישהו משקר בדיווחים ואז אומרים שההסכם כבר נחתם. אין לי מושג מה באמת קורה כבר. אנשים רוצים לראות את השניים האלה בזירה וגם אני רוצה, אבל לא בטוח שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully