וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין דן שמיר למוטי אמסלם לאחר ההפסד של אילת

9.2.2015 / 23:36

היו"ר ביקר קשות את המאמן עם תום המשחק מול חולון: "בגללך הפסדנו את המשחק". הבעלים דורון הרציקוביץ' הפריד בין השניים, שהתקרבו זה לזה בצורה מאיימת. חיים אוחיון, הבעלים של גלבוע, זועם: "מה שהיה פה זה חוסר כבוד למאמן"

one

הפועל אילת הפסידה הערב (שני) 89:86 בביתה להפועל חולון, זאת למרות שהוליכה בפער משמעותי במחצית הראשונה.

בסיום המשחק נרשמה תקרית חריגה בין היו"ר מוטי אמסלם למאמן דן שמיר, כאשר השניים התקרבו זה אל זה בצורה מאיימת. אמסלם האשים את שמיר בשלשה שקלע ג'ורדן טיילור מחולון, חצי דקה לסיום ושמיר ביטל אותו. הבעלים דורון הרציקוביץ' הפריד בין הצדדים.

"בגללך הפסדנו את המשחק", צעק אמסלם על שמיר שניות לאחר סיום המשחק, "השלשה של טיילור היא עליך". שמיר לא נשאר חייב ואמר: "מי אתה בכלל שתדבר אליי ככה?". לאחר ששני הצדדים נרגעו, יושרו ביניהם ההדורים. שמיר כבר היה קרוב לפיטורים מאילת בסיבוב הראשון, לאחר שהקבוצה הסתבכה בתחתית אך בשבועות האחרונים מצבה של הקבוצה השתפר.

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ניב אהרונסון
עימות לא נעים. שמיר/ניב אהרונסון

באילת יחלו בימים הקרובים בהכנות למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים בארנה ביום שני הבא. בקבוצה מקווים כי כאלף אוהדים יעשו את הדרך לירושלים למשחק.

בצד המנצח, גוני יזרעאלי סיכם: "משחק ענק. החצי הראשון היה אחד הגרועים שלנו השנה, אם לא הכי גרוע, אבל בחצי השני הלכנו עם הלב".

במשחק נוסף, המשיכה גלבוע/גליל בהתרסקות שלה כשהובסה על ידי בני הרצליה 100:77. בסיום, אמר הבעלים חיים אוחיון: "מה שהיה פה היום זה חוסר כבוד למאמן, המאמן נותן את התחת לשחקנים האלה וחלק ממנו לא מחזירים, בעיקר בגזרת הזרים". ברק פלג עצמו הוסיף: "אני נותן המון בשביל השחקנים ולא תמיד אני מרגיש שאני מקבל את זה בחזרה, אבל זו דרכו של מאמן. הציפיות שלי הן בהחלט אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully