וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אנטוניו קונטה בין 130 אנשי כדורגל שייחקרו

מאמן נבחרת איטליה, שכבר ריצה ארבעה חודשי השעיה בעבר בשל אותה פרשת מכירות משחקים, צפוי לעמוד לחקירה על התקופה בה אימן את סיינה. גם מאמן אטאלנטה, סטפנו מאורי וג'וזפה סיניורי ייחקרו

אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
בדרך להסתבכות נוספת? קונטה/GettyImages

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה ומאמן אטאלנטה סטפנו קולאנטונו הם שניים מבין 130 אנשי ספורט באיטליה שייחקרו במסגרת פרשת מכירת משחק באיטליה. קונטה, שאימן בעבר ביובנטוס, כבר ספג השעיה במסגרת הפרשה הנוכחית ובשל "רמאות ספורטיבית", אבל צפוי להיחקר שוב. ההאשמות נוגעות לעונת 2011, אז אימן קונטה את סיינה מהסרייה b. גם קולאנטונו ייחקר לגבי משחק נגד קרוטונה שנערך בליגת המשנה ב-2011.

130 הנחקרים יקבלו בקרוב התראה לכך שהם נמצאים תחת חקירה, שזה ההליך האחרון באיטליה לפני משפט. גם קשר לאציו סטפנו מאורי, קפטן אטאלנטה לשעבר כריסטיאנו דוני וחלוץ נבחרת איטליה לשעבר ג'וזפה סיניורה הם גם בין השמות שהוזכרו ב-107 העמודים של הדו"ח שנכתב על ידי תובע המדינה רוברטו די מרטינו. החקירה נוגעת לניסיונות לסדר תוצאות משחקים בסרייה b, הליגה השנייה באיטליה, וגם בליגה השלישית באיטליה במהלך עונת 2010/11, כשגם כמה משחקים בגביע האיטלקי באותה עונה נמצאים תחת חקירה.

החקירה התנהלה על ידי המשטרה והתובעים של העיר הצפונית קרמונה, לאחר שהקבוצה המקומית קרמוננזה הייתה מעורבת בסקנדל מכירות. ההתאחדות האיטלקית, אגב, כבר ערכה את החקירה שלה והשעתה את קונטה לעשרה חודשים ב-2012 (השעיה שקוצרה לארבעה חודשים). למעלה מ-50 שחקנים הושעו לעד חמש שנים ולמספר מועדונים הופחתו נקודות על ידי ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully