וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד הגיעה לעקוב אחרי הארי קיין שלוש פעמים

יעבור מלבן ללבן? הבלאנקוס, שכבר קנו בעבר בעסקאות ענק מהתרנגולים את לוקה מודריץ' ואת גארת' בייל, בודקים את אפשרות הבאתו של החלוץ הצעיר והנהדר, שניצח את ארסנל בשבת

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג. GettyImages
יחליף את הלבן בלבן? קיין/GettyImages

היחסים בין ההנהלות של טוטנהאם לריאל מדריד כבר הפיקו שתי עסקאות ענק בשנים האחרונות. לוקה מודריץ' עשה את הדרך מווייט הארט ליין לברנבאו בקיץ 2012 תמורת 30 מיליון ליש"ט, גארת' בייל הצטרף אליו שנה לאחר מכן לאחר שריאל העבירה לתרנגולים 85.3 מיליון ליש"ט. האם עסקת הענק הבאה כבר בדרך?

ב"דיילי מייל" האנגלי מדווחים היום (שני) כי ריאל מדריד שמה את עינה על החלוץ הנהדר של טוטנהאם, הארי קיין. ריאל לא סתם מתעניינת, אלא שלחה את הסקאוטים שלה לשלושה משחקים של טוטנהאם על מנת לראות מה יש ליהלום בן ה-21 להציע.

קיין חתום אצל הלונדונים עד 2020, אבל זה כמובן לא מה שירתיע את ריאל אם תחליט ללכת על העסקה ולהעביר אליה את החלוץ שפרץ העונה, נמצא בכושר מדהים וכבש כבר 22 שערים בכל המסגרות, כולל צמד גדול ב-1:2 על ארסנל ביום שבת בדרבי של צפון לונדון.

אחד המשחקים אליהם הגיעו נציגי ריאל היה ה-3:5 הגדול של טוטנהאם על צ'לסי של מוריניו ביום השנה החדשה. קיין כבש אז את השער הראשון והרביעי של התרנגולים. בריאל עשויים לשים את הכסף על קיין שאם יגיע, יחליף את קארים בנזמה ואת חסה רודריגס, שמתקשה להתאושש מהפציעה הקשה.

  • עוד באותו נושא:
  • הארי קיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully