וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מבטיח שכל עסקת ורמוט נעשתה אחרי הדרבי"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב התראיין ל"תכנית משחק" של גלי צה"ל ודיבר לראשונה על העסקה הגדולה של החורף: "רציתי את ורמוט הרבה זמן. בהפועל יבינו בסוף שהם קיבלו שחקנים טובים"

one

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, לא מרבה לדבר, אך היום (שני), יממה לאחר ה-3:3 הדרמטי והמרתק של האלופה מול מכבי נתניה וכמה ימים לאחר מעברו הגדול של גילי ורמוט משורות היריבה העירונית הפועל תל אביב, קרויף עלה לשידור ב"תכנית משחק" בגלי צה"ל.

בין היתר הוא אמר בראיון: "גילי ורמוט יעזור לא מעט למכבי תל אביב, אבל לא הופתעתי מכך שהוא לא היה בסגל אתמול. יש הרבה שחקנים שלא שיחקו מיד לאחר שהגיעו לקבוצה חדשה. אני יכול להבטיח שכל עסקת ורמוט נעשתה רק אחרי הדרבי. אני מכיר את גילי הרבה זמן וידעתי שאני רוצה אותו בהזדמנות הראשונה שנוצרה. לא היה מוסרי ליצור איתו קשר לפני הדרבי".

על העברתו של בן רייכרט לצד השני של הכביש אמר קרויף: "הוא היה השחקן המרכזי שהפועל רצו בעסקה הזו. ברור שחשבתי על הצד הרגשי וזה לא היה פשוט. שון גולדברג זה סיפור אחר ורק כשהעסקה כמעט הייתה סגורה הפועל החליטה שהיא רוצה גם אותו. אם מנתקים את הצד הרגשי, במיוחד לאור המצב הכלכלי של הפועל, הם קיבלו שני שחקנים טובים וברמה גבוהה, שרוצים להוכיח את עצמם. עם הזמן, הקהל שלהם יבין את זה. אולי יום אחד כולנו נבין שלשני המועדונים יש הרבה דברים משותפים, חוץ מהצבע. כרגע זו רק משאלה".

גילי ורמוט חותם על החוזה במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המעבר ששיגע את הליגה. קרויף ו-ורמוט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully