וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסביו פוטר מאימון ברצלונה ב', מאמן הנוער יחליפו

שחקן העבר שילם את המחיר על העונה הרעה של קבוצת המילואים בליגת המשנה ושוחרר מתפקידו בעקבות התבוסה 4:0 לסראגוסה. ג'ורי ויניאלס קיבל את התפקיד, אוסקר גרסיה נשאר על תקן מועמד בלבד

אוסביו סאקריסטן שחקן ויאדוליד. GettyImages
אוסביו בימיו כשחקן/GettyImages

ברצלונה הודיעה היום (שני) על פיטוריו של אוסביו סקריסטן, מאמן קבוצת המילואים של המועדון, ששוחרר מתפקידו יחד עם עוזרו קרלוס הוגו. אוסביו, שחקן העבר של הבלאוגרנה, כשל העונה בברצלונה ב', שניצבת במקום ה-17 בליגה השנייה, רק שש נקודות מעל הקו האדום. בשבת, במשחקו ה-150 על הקווים, אוסביו הובס 4:0 בידי סראגוסה וזה היה למעשה הקש ששבר את גב הגמל.

אחרי תקופה ארוכה בה מעמדו של המאמן היה מעורער, ברצלונה ביקשה להודות למאמן "על כל מה שעשה עבור המועדון כמאמן קבוצת המילואים, שם הותיר את חותמו כפי שעשה בימיו כשחקן". אוסביו רשם יותר מ-200 משחקים כשחקן ברצלונה והיה בעבר עוזרו של פרנק רייקארד בקבוצה הבוגרת.

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר שהוזכר בחודש שעבר כמועמד לתפוס את התפקיד ברגע שאוסביו יפנה אותו, יחכה אולי לשינוי בבחירות בקיץ. הנהלת ברצלונה בחרה לקדם את ג'ורדי ויניאלס, מאמן קבוצת הנוער, והוא יהיה זה שידריך את אלן חלילוביץ', ז'אן מארי דונגו, מוניר אל חדאדי ויתר הצעירים שמקווים להוביל את ברצלונה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully