וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "אנחנו נתנו לנתניה את הנקודה", ורמוט עשוי לפתוח בגביע

9.2.2015 / 16:18

מאמן מכבי תל אביב לשחקני הקבוצה באימון לאחר ה-3:3 מול הקבוצה של רוני לוי: "אי אפשר לעשות טעויות כאלה ברמה שלנו". טל בן חיים ייעדר מקרית שמונה, קשר הרכש עשוי למלא את מקומו

one

אחרי הכעס והעצבים אמש (ראשון) באיצטדיון בנתניה, קיבל בצהריים פאקו אייסטרן את שחקני מכבי תל אביב לאימון שאחרי התיקו מול מכבי נתניה. הבאסקי כבר הספיק להירגע, אבל כשהקרין קטעי וידאו ערוכים מהמשחק, הוא חזר שוב ושוב לטעויות שמכבי עשתה ואמר לשחקנים: "אי אפשר לעשות כאלה טעויות ברמה של מכבי תל אביב". על תוצאת המשחק, אמר פאקו: "אנחנו נתנו למכבי נתניה את הנקודה. אנחנו בטעויות שעשינו גרמנו למשחק להסתיים בתוצאה של 3:3 ואסור לנו לחזור על כך בהמשך".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שטף את השחקנים. פאקו/ברני ארדוב

המאמן עמד במילה שלו ומחר, יממה לפני משחק הגביע בקרית שמונה, הוא ייתן לשחקנים את יום המנוחה. לפני משחק הגביע מול הפועל אשקלון בסיבוב הקודם, הדף המאמן את הטענות כאילו הוא נותן יום חופש לשחקנים לפני המשחק מאחר שהוא מזלזל באשקלון. אז אמר פאקו כי גם אם ישחק מול קרית שמונה בסיבוב הבא, הוא ייתן לשחקנים את יום המנוחה לפני המשחק ואכן מחר יזכו השחקנים לחופש.

ביום רביעי תתכנס הקבוצה בבוקר ותצא למלון בצפון. טל בן חיים יעדר מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים ואת מקומו בסגל אמור לתפוס גילי ורמוט, שאף עשוי לפתוח בהרכב בהופעת הבכורה שלו. ברק יצחקי ימשיך להיעדר בגלל שטרם חזר לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully