וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות של בילבול: נייג'ל פירסון נשאר בלסטר סיטי

ביום ראשון כלי התקשורת באנגליה הכריזו על כך שהעולה החדשה נפרדה מהמאמן, אבל המועדון הודיע אחרי כמה שעות: "לפרסומים הללו אין כל בסיס. נייג'ל נשאר מאמן הקבוצה"

one

יממה מוזרה ומבולבלת עברה על נועלת טבלת הפרמיירליג, לסטר סיטי. אתמול (ראשון) אחר הצהריים התפרסמו באנגליה ידיעות לפיהן מאמן הקבוצה, נייג'ל פירסון, פוטר. לא רק התוצאות היו אחראיות לצעד שההנהלה כביכול לקחה, אלא גם תקרית אלימה עם קשר קריסטל פאלאס ג'יימס מקארת'ור במהלך ההפסד של השועלים 1:0 ביום שבת. אלא ששעות לאחר מכן, הנהלת לסטר הוציאה הבהרה לפיה פירסון ממשיך בתפקידו ויעמוד על הקווים במשחק נגד ארסנל ביום שלישי.

הסברה כעת היא שאיזשהו גורם במועדון גרם לפירסון להבין שזמנו כמאמן תם. משם הדרך לתקשורת הייתה קצרה. אחרי ארבע שעות של דממה מכיוון המועדון - זמן במהלכו סוכנויות ההימורים כבר החלו לעסוק בזהות מחליפו של פירסון - לסטר הוציאה הודעת הבהרה: "בניגוד לספקולציות בתקשורת, נייג'ל נשאר מאמן הקבוצה. הפרסומים שהופיעו הערב אינם מבוססים".

פירסון אכן נוזמן אתמול לשיחה עם ראשי המועדון. אחרי שמוקדם יותר העונה הוא התעמת עם אוהד של הקבוצה ונקנס ב-10,000 ליש"ט, הגיעה התקרית עם מקארת'ור במשחק נגד קריסטל פאלאס. ה-1:0 גם היה ההפסד ה-15 של השועלים בליגה, אבל שם אף אחד לא שוכח שבשנים האחרונות הוא הוליך את הקבוצה לשתי עליות ליגה, מהשלישית לשנייה ומהשנייה לפרמיירליג.

מאמן לסטר סיטי, נייג'ל פירסון, מתעמת עם שחקן קריסטל פאלאס, ג'יימס מקארת'ור. Matthew Lewis, GettyImages
פירסון מתעמת עם מקארת'ור ביום שבת/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully