וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: קבוצת ריצה ישראלית פלסטינית שמקימה נערה בת 18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הקיץ האלים בירושלים הגדיל במידה רבה את הפער בין היהודים והערבים בעיר, אך יש מי שחושבת אחרת. שושנה בן דוד תלמידת תיכון בת 18 מקימה בימים אלה קבוצת ריצה משותפת בין יהודים וערבים בעיר. את היוזמה, ששמה לה למטרה לחבר בין נערים ונערות יהודים ממערב ירושלים, לבין נערים ונערות ממזרח העיר, מובילה רצה בת 18 שהחליטה שצריך לחשוב אחרת ולפעול לחיבור בין הנערים משני צדי העיר.

בימים אלה היא מובילה קמפיין אינטרנטי לגיוס כספים להקמת קבוצת הריצה, כאשר הכסף ישמש לשם מימון פעילות שתי קבוצות ריצה (האחת של נערים והשניה של נערות) ויהפוך את המיזם מחלום למציאות.

שושנה בן דוד שהקימה ורצה בעצמה בקבוצה אומרת כי "איפה עוד יש לנוער ערבי ויהודי הזדמנות להיפגש באותו מרחב ביחד - זו הזדמנות ייחודית. המטרה של הקבוצה היא לאפשר שותפות אמיתית בין היהודים והערבים דרך הספורט ודרך פעילות משותפת. במסגרת היוזמה אנחנו מפעילים גם דיאלוגים לפני אימוני הריצה על מנת ליצור חיבור משמעותי יותר בין הנערים. אנחנו רוצים לבסס את קבוצות הריצה המשותפות בירושלים ולאחר מכן להתרחב לערים נוספות".

ליוזמה של שושנה מסייע ישראל הס, רץ ירושלמי בעצמו. הס אמר: "המטרה שלנו היתה להתמקד בשכונות הערביות במזרח ירושלים שסבלו עד לאחרונה משכחה מוחלטת והזנחה מצד הרשויות".

"לאחר גיבוש הקבוצות והצלחת אימוני הפיילוט (אימונים ראשונים שהתקיימו לשם בדיקת היתכנות היוזמה) אנחנו נמצאים היום בשלב של גיוס כספים, לשם מימון עלויות התיפעול של הקבוצה (מאמנים מקצועיים, ציוד, מתקנים, הסעות ועלות השתתפות בתחרויות) בשיטת מימון המונים דרך אתר headstart" מסבירה שושנה.

מול תמיכה במיזם יקבלו התומכים כרטיסים להופעות של אחינועם ניני והדג נחש, ארוחות במסעדת אדום בירושלים, כרטיסי כניסה למשחקי ההכרעה של קבוצת הפועל קטמון, מארזים של בירות שפירא וכרטיסי כניסה לחדר הכושר של YMCA.

הקליקו לקמפיין בהאדסטארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully