וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 34: ויקטור אסטרייה בורגוס זכה בתואר ראשון בקריירה

חגיגה גדולה לדומיניקני בטורניר קיטו. גבר על פליסיאנו לופס בשלוש מערכות וטיפס 21 שלבים בדירוג העולמי, עד למקום ה-52. הספרדי הגיע ל-7,000 אייסים בקריירה. דודי סלע ירד ל-92

בגיל 34, הטניסאי הדומיניקני ויקטור אסטרייה בורגוס זכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר ATP ראשון בקריירה. אסטרייה בורגוס ניצח את פליסיאנו לופס הספרדי 2:6, 7:6, 6:7 בגמר טורניר קיטו (סך פרסים של 500 אלף דולר) והבונוס הגיע בדמות קפיצה של 21 שלבים בדירוג העולמי: עד למקום ה-52. זהו גם דירוג השיא של הטניסאי הוותיק, שהפך לטניסאי המבוגר ביותר שזוכה לראשונה בטורניר ATP.

"האמת היא שקיטו הפכה למקום מיוחד בשבילי כי כבר זכיתי כאן בטורניר צ'אלנג'ר", אמר אסטריה בורגוס, שנבחר לספורטאי השנה ברפובליקה הדומיניקנית ב-2014, "לקראת הסיום הייתי קצת מתוח, אבל תודה לאל, הצלחתי להירגע ולנצח בשובר השוויון".

לופס בעצמו כבר לא צעיר, בן 33, והמשחק על התואר הלילה היה השני השנה בין שני שחקנים בני 30 הוא יותר. קדם לו הגמר בזאגרב בו גיירמו גרסיה-לופז (31) ניצח את אנדראס ספי (30). אגב, לופס אמנם הפסיד, אבל אולי התנחם בכך שהוא הטניסאי התשיעי בהיסטוריה שמגיע ל-7,000 אייסים.

נובאק דג'וקוביץ' מוסיף להוליך את דירוג הטניס אצל הגברים ואחריו רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ואנדי מארי. קיי נישיקורי היפני עדיין סוגר את החמישייה הראשונה. דודי סלע ירד חמישה מקומות והוא מדורג 92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully