וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "איבנוביץ' עשוי להפוך לאחת מהרכישות הטובות בהיסטוריה של צ'לסי"

מאמן צ'לסי החמיא לסרבי שהגיע בימיו של אברהם גרנט בקבוצה: "מה שהוא עושה עבורינו הוא בלתי ייאמן. יש לו אופי פשוט פנטסטי". על הכיבוש נגד וילה: "כל חלוץ היה גאה בשער כזה"

one

שער הניצחון של ברניסלב איבנוביץ' נגד אסטון וילה ביום שבת - בעיטת יעף מדויקת ברגל שמאל - הפך את הסרבי המצטיין לאיש שעומד במרכז תשומת הלב בצ'לסי ביומיים האחרונים. "כל חלוץ בעולם היה יכול להתגאות בשער נפלא כזה", אמר מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו, "אז תתארו לכם שזה מגן ימני, ועוד מגן ימני שהרגל החלשה שלו היא רגל שמאל".

צ'לסי רכשה את איבנוביץ' בינואר 2008, כשאברהם גרנט עמד על הקווים של הקבוצה. באנגליה ניסו "לחקות" אז את ההצלחה של מנצ'סטר יונייטד עם נמניה וידיץ' שהגיע מספרטק מוסקבה ב-2006. ליברפול הנחיתה את מרטין שקרטל מזניט סט. פטרסבורג והבלוז התחזקו באיבנוביץ', שעד אז שיחק בעיקר כבלם.

איבנוביץ' הוסט במרוצת הזמן לעמדת המגן הימני ובשנים האחרונות הפך לאחד מהשחקנים הטובים בעולם בעמדה הזו - יש שיגידו הטוב מכולם. הסרבי זוכה הערכה עצומה, לא רק בשל היכולת ההגנתית או החוש המפותח לשערים (29 כאלו בכל המסגרות), אלא בעיקר בגלל האופי הנוח שלו והנכונות להקריב למען הקבוצה. בחצי גמר גביע הליגה נגד ליברפול לפני כשבועיים למשל, איבנוביץ' סבל מפציעה לא קלה והקפטן ג'ון טרי סיפר אחרי המשחק ש"היה חור ברגל וכל הנעל שלו הייתה מלאה בדם". זה לא מנע ממנו להמשיך עד הסיום.

כשמוריניו נשאל האם הוא חושב שהסרבי ייזכר כאחד משחקני הרכש הכי טובים של צ'לסי אי פעם, הוא השיב: "אני חושב שכן. אני חושב שהתרומה שלו למועדון ענקית. הוא חיית תחרויות, יש לו לב גדול. אני מאוד שמח כי הוא בחור נהדר ומה שהוא עושה עבורינו הוא בלתי ייאמן. הוא המשיך עד שריקת הסיום למרות הפציעה נגד ליברפול... יש לו אופי פשוט פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully