וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מסי: הנתונים מההצגה הגדולה של ברצלונה בבילבאו

802 מסירות, 73 אחוזי שליטה בכדור, זכייה ב-82 אחוזים מהעימותים האוויריים וכמובן הארגנטינאי שהפך למלך הבישולים בכל הזמנים בצוותא עם פיגו. לואיס אנריקה: "זה לא הזמן להשתחצן"

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג עם ניימאר. רויטרס
מלך השערים ועכשיו גם מלך הבישולים. מסי/רויטרס

שער אחד, שני בישולים והצגה שהובילה לניצחון חוץ 2:5 בבילבאו. זה היה ההספק של ליאונל מסי, שהראה לברצלונה את הדרך לצימוק הפער מריאל מדריד לנקודה בלבד אמש (ראשון) בתום המחזור ה-22 בליגה הספרדית. ברצלונה שמטה לא מעט נקודות במשחקי החוץ שלה נגד אתלטיק בילבאו בשנים האחרונות, אבל הפעם הבאסקים לא היו יכולים להצגה של הארגנטינאי.

שני הבישולים של מסי אתמול הקפיצו אותו ל-106 כאלו בליגה הספרדית, בדיוק כמו לואיס פיגו שמוליך את טבלת כל הזמנים בתחום המעט אפרפר הזה. במילים אחרות: בקרוב הפנומן יהפוך לא רק למלך שערי כל הזמנים בליגה הספרדית, אלא גם למלך הבישולים.

"לשחק לצד מסי וניימאר זו פריבילגיה", אמר לואיס סוארס שכבש את השער השני של ברצלונה אתמול, "לא כבשתי שער ליגה במשך שלושה שבועות והייתי מודאג כי יש לי ביקורת עצמית גבוהה. דאגתי מזה שאני לא מצליח לעזור לקבוצה כשאני לא כובש".

המאמן לואיס אנריקה שיבח את עבודת הצוות של השחקנים שלו בסיום והוסיף: "לאורך העונה לכל קבוצה יש עליות וירידות. הקבוצה שתהיה הכי עקבית תזכה באליפות. זה לא הזמן להיות שחצנים, אנחנו עדיין רק במקום השני".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג עם ליאו מסי. GettyImages
נוספים בעורפה של ריאל מדריד. ברצלונה/GettyImages

אבל זה לא היה רק מסי. מבט על כמה מהנתונים יכולים להסביר כמה ברצלונה שיחקה טוב בסן מאמס - אפשר לומר אפילו הזכירה את הקבוצה הגדולה של לפני כמה שנים.

כמו בכל עונה בשנים האחרונות, הקטלאנים מוליכים את הליגה הספרדית בכמות המסירות. ערב המחזור ה-22 היו להם 14,432 כאלו (ריאל מדריד שבמקום השני עם 11,272 מסירות) - ממוצע של 687. אתמול בסן מאמס היו לברצלונה 802 מסירות ו-86 אחוזים מהן היו מדויקות. ככה נולדו 73.1 אחוזי שליטה בכדור. ומכאן שליטה ברורה במשחק.

מה עוד? 61 אחוזים מעימותי ה-50-50 בין שחקנים של ברצלונה לשחקנים של אתלטיק הסתיימו כשהכדור ברגליים של הקטלאנים. השחקנים של לואיס אנריקה גם זכו ב-82 אחוזים מהעימותים האוויריים ו-85 אחוזים מהתיקולים שלהם היו מוצלחים.

בשולי המשחק: ברצלונה ציינה ניצחון חוץ מספר 500 בליגה הספרדית, במשחק ה-1,336. ולנסיה היא הקבוצה שהפסידה לקטלאנים הכי הרבה בבית: 32 פעמים. אחר כך אספניול עם 29. אתלטיק במקום השלישי וההפסד שלה אתמול היה ה-23 לברצלונה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully