וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב: "למה פאקו עושה חשבון למשחק הגביע?"

9.2.2015 / 8:26

הספסול של ערן זהבי נגד מכבי נתניה הפתיע את שחקני האלופה: "רק לפני שבוע פאקו אמר שהליגה היא הדבר הכי חשוב". המאמן על קרלוס: "לא רציתי להחליף אותו ולגמור לו את הביטחון"

one

פאקו אייסטרן מגיע אל המאני טיים בתקופה לא אידיאלית עבורו ועבור מכבי תל אביב. הבאסקי יוביל את הקבוצה לשלושת המפגשים הקרובים מול עירוני קרית שמונה כשהראשון יהיה מחרתיים בגביע המדינה ומצב הרוח של הצהובים לא בשמיים אחרי ה-3:3 אמש (ראשון) נגד מכבי נתניה בחוץ.

מאמן מכבי ידע לנצח בגמר גביע הטוטו כאשר העלה ליציע במפתיע את ערן זהבי, אבל אתמול ההחלטות להושיב את גילי ורמוט ליד ברק יצחקי ביציע כמו גם להשאיר את זהבי על הספסל, זכו לביקורות אפילו מחלק משחקני מכבי תל אביב, שלא מבינים מדוע פאקו לא משתמש בכלי הנשק הכי חזקים שלו. "רק לפני שבוע פאקו אמר לכם שהליגה היא הדבר החשוב לו", אמר אמש אחד השחקנים. "אז למה במשחק כזה הוא עושה חשבון למשחק הגביע מול קרית שמונה?".

עתידו של פאקו לא ברור. הרבה שמועות מתרוצצות בקרית שלום על כך שבין המאמן לבין המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, אין כימיה טובה. במכבי תל אביב מבטלים זאת ומקווים שפאקו "ייצא גדול" משלושת המשחקים הקרובים נגד הקבוצה מהצפון; שניים בגביע ואחד בליגה.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נח לקראת הגביע. זהבי על הספסל/ברני ארדוב

אמש היה מאמן מכבי תל אביב מאוד כעוס והוא לא הסתיר זאת מהתקשורת. אחרי השער השלישי שספגה מכבי תל אביב, הוא זרק את המעיל שלו לעבר ספסל הקבוצה בצורה אגרסיבית והוסיף כמה מלים קשות בספרדית. אחרי המשחק היה נוקב מאוד בדיבורו. "עשינו טעויות מטופשות", אמר בעיקר על קרלוס גרסיה, "אלה טעויות ששחקנים מקצוענים לא יכולים לעשות. אפשר לטעות מבחינה טכנית ואפשר לטעות מבחינה טקטית, אבל כאלה טעויות מטופשות לא מתאימות לשחקנים ברמה שלנו".

פאקו הוסיף: "קרלוס עשה כמה טעויות ואחרי זה היה לו קצת קשה, אבל לא רציתי להחליף אותו ולגמור את הביטחון שלו. הדרך לבנות את הביטחון זה להמשיך לתת גב לשחקן".
על החלטתו להשאיר על הספסל שחקני מפתח ובראשם ערן זהבי, אמר המאמן: "יש לנו סגל טוב ואני רוצה לסמוך על המחליפים. אני רוצה להגיע לאפריל עם 17 שחקנים שכל אחד יכול לשחק. כשיש משחק באמצע השבוע אתה לוקח אותו בחשבון. היו כמה החלטות שלקחתי מתוך ראייה למשחק הגביע ביום רביעי נגד קרית שמונה".

פאקו רמז שגילי ורמוט צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום רביעי בצפון: "הוא חלק מהסגל שלנו והוא לבטח יהיה אחד האופציות שלנו לקראת קרית שמונה". ורמוט אמור להיכנס להרכב על חשבונו של טל בן חיים המוצהב.

על גל אלברמן אמר פאקו: "גל אלברמן נתן הרבה למכבי תל אביב ואי אפשר לגרום לו לאבד את הביטחון גם אם כרגע הוא לא בכושר המשחק הכי טוב שלו. לא היה קל היום לשחק במרכז השדה שלנו. אני מרוצה מהרצון שלו לחזור לרמה הרגילה שלו".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: 3:3 ענק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה עצבני מהרגיל לאורך המשחק. פאקו/ברני ארדוב

מי שיצא מאוד מאוכזב הוא השוער חואן פאבלו שהחל את המשחק עם הצלה מצוינת מול לארי קאיודה, אבל סיים עם שלושער שספג. "לחטוף שלושה שערים זה לא נורמלי עבור מכבי", אמר השוער, "הגול השלישי הוא שלי. יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק ואני מקווה שבסוף נזכה באליפות".

עוד הוסיף חואן פאבלו: "קרלוס הוא שחקן עם הרבה ניסיון. טעויות הן חלק מהכדורגל ובמקרה של המשחק הזה, מכבי נתניה ניצלה את הטעויות שלנו. אבל באופן כללי אני מאוד מרוצה מההגנה שלי. עברנו את אחד הימים הקשים שלנו העונה ובכל זאת לקחנו נקודה, שזה גם משהו בערב כזה. שלושת המשחקים הקרובים מול קרית שמונה יהיו קשים מאוד עבורנו. אני מצפה שננצח את כולם".

על האפשרות שמכבי תאריך את חוזהו אמר השוער: "אנחנו כרגע באמצע הקרב וזה לא הזמן לדבר על עתידי במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully