וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "רוני הכין אותנו מצוין וצייר את התסריט של המשחק"

9.2.2015 / 7:00

הקבוצה טרם הפסידה מאז שהמאמן מונה. קאיודה כבש צמד ב-3:3 מול מכבי תל אביב: "רוני לוי הוציא אותי מהתקופה הרעה". במועדון רוצים שהניגרי ימשיך: "מקווים ששגב ייחלץ אותנו מהבוץ בלי למכור אותו"

one

במכבי נתניה יצאו מה-3:3 נגד מכבי תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד שמחו על הנקודה מול האלופה, מצד שני דיברו על כך שיכלו להנחיל למכבי תל אביב הפסד בערב חלש מאוד שלה. המאמן רוני לוי היה מרוצה מאוד מכך שהשחקנים יישמו לא מעט מההוראות שלו, ובעיקר לקחו לתשומת הלב את הדברים שאמר להם בימים שלפני המשחק. "רוני הכין אותנו מצוין ובעיקר צייר את התסריט של המשחק", אמר אחד השחקנים. "הוא דיבר על כך שמכבי תל אביב אולי יותר טובה ממכבי נתניה, אבל הדגיש שאם נעשה את הדברים הקטנים בצורה יותר טובה, לא נפסיד".

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אהב את מה שראה. רוני לוי/ברני ארדוב

בנתניה היו גם כאלה ששלחו חצים בכיוון מכבי תל אביב, בעיקר בכל מה שקשור ללארי קאיודה. "עכשיו בטח ג'ורדי שם לב לקאיודה", אמר גורם במועדון שציין כי בחלון ההעברות של חודש ינואר, ההולנדי של מכבי תל אביב לא ממש התעניין בחלוץ הניגרי המוכשר. בנתניה מאוד חוששים ממצב בו קאיודה יעזוב לאחת הליגות שההעברות בהן עדיין מתבצעות. "לא רוצים לוותר על לארי", אמרו בקבוצה. "מקווים שאלי שגב יידע לחלץ את הקבוצה מהבוץ בלי למכור את קאיודה לאיזו ליגה במזרח אירופה". קאיודה עצמו גם מעדיף להישאר ולסיים את העונה במכבי נתניה. מיד בסיום המשחק הוא שאג לכיוון רוני לוי וחיבק אותו ממושכות כשהוא לוחש דברים על אוזנו. "רוני הוציא אותי מהתקופה הרעה בה הייתי", הסביר קאיודה מאוחר יותר. "אני חייב לו הרבה".

מי שפרגן לקאיודה היה חברו הקרוב נוסא איגייבור. השניים נפגשים הרבה ומדברים רבות בטלפון והניגרי של מכבי תל אביב אמר לחברו הצעיר הרבה דברי שבח. גם ערן לוי זכה למלים חמות מהצוות המקצועי. הקפטן אמנם לא כבש, אבל בנתניה דיברו על המחוייבות הגדולה שלו ועל כך שהוא מאוד חיובי במגרש ומכוון את השחקנים האחרים.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: 3:3 ענק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ערן לוי, לארי קאיודה שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מרגיש חייב לרוני לוי. קאיודה עם ערן לוי/ברני ארדוב

דיא סבע שכבר התרגל להבקיע מול קבוצת הבוגרים הראשונה שלו, רצה לנצח אחרי שכבש את שער השוויון, אבל גם תיקו טוב לו. "אני חושב שתפסנו את מכבי תל אביב במשחק לא טוב", אמר סבע. "הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. יש אצלנו אכזבה אבל לא נהיה חזירים. גם תיקו מול מכבי תל אביב זה ברכה. אני שמח שנכנסתי ועזרתי לקבוצה. צריך להמשיך קדימה כי יש לנו את הפועל רעננה". על השינוי שהכניס רוני לוי שסיים משחק רביעי ללא הפסד, אמר סבע: "רוני מכין אותנו טוב למשחקים. אנחנו עובדים על המגרש ויש תוצאות. אנחנו לא מסתכלים כרגע על התחתית ולא על הפלייאוף העליון. צריך לבחון כל משחק לגופו". השחקנים אמורים לקבל את משכורות חודש דצמבר וסבע התייחס גם לצרות הכלכליות ואמר: "אנחנו מנסים להתרכז רק בכדורגל. יש מספיק אנשים טובים בעיר הזו שידאגו לנו".

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"יש אצלנו אכזבה אבל לא נהיה חזירים". סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully