וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "זה מוקש גדול לשחק ולנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים"

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהיכולת של שחקניו מול מכבי ראשון לציון, והחמיא לגפני: "טוני הכניס לנו הרבה מאוד אנרגיות ורעב". דרוקר ספג הפסד שלישי רצוף: "ניקח החלטות", ג'רי סמית' שוחרר ויעבור לברמרהאבן של קצורין

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי. הקבוצה של דני פרנקו רשמה מול מכבי ראשון לציון ניצחון ליגה שלישי רצוף כשגברה עליה 70:79, ונהנתה מיום טוב של ליאור אליהו (19 נקודות) ודונטה סמית' (15 נקודות). מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר על המשחק: "זה מוקש מאוד גדול לשחק בפרק זמן קצר נגד אותה קבוצה שלוש פעמים, ועוד לנצח אותה שלוש פעמים ברציפות, אחרי משחקים עקובים מדם מבחינה ספורטיבית. בשבוע הבא יש פיינל פור גביע, כך שמנטלית זה משחק לא קל, אני שמח שפתחתנו את המשחק טוב. היו לנו במהלכו דקות פחות טובות וזה לא היה צריך לקרות. החזקנו את היריבות על 70 נקודות ומטה".

פרנקו החמיא לטוני גפני: "טוני הכניס לנו הרבה מאוד אנרגיות ורעב, היו משחקים שהוא התחיל בחמישייה, אבל התפקיד שלו בקבוצה זה לבוא מהספסל ולהדליק את הקבוצה, להביא התלהבות ואנרגיות. זו לא פעם ראשונה שזה פרמטר לנצח משחקים. השילוב שלו עם ליאור אליהו מצוין".

פרנקו סיכם: "ברייסי לא נכנס טוב למשחק הזה, זה משחק מנטלית לא קל. בעוד שבוע מהיום יהיו כאן 10 אלף איש ואין לי ספק שהוא יהיה במשחק שם, הוא בכושר טוב למרות שלא כל כך הלך לו היום. אבל ברייסי הוא שחקן מרכזי. אנחנו צריכים לשמור ולהיות אגריסיביים במשחק, למעט המשחק מול מכבי תל אביב בבביתם, עשינו עבודה טובה הגנתית בחודש הזה, אבל צריך להמשיך ולהציג עקביות והמשכיות לקראת המשחקים הקרובים".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
עכשיו הוא עם הראש בגביע. פרנקו/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "אני חושב שבאנו כפינו את סגנון המשחק שלנו לאורך רוב ההתמודדות. החטאנו כמה זריקות עונשין וליי אפים והפועל ירושלים ניצלה את זה, עלתה ליתרון וזה נתן להם 'פוש' להשתלט על המשחק. הגנתית עשינו עבודה לא רעה, התקפית היה יכול להיות טוב יותר. את רוב הדברים עשינו טוב אך זה לא הספיק. אמרתי לשחקנים שהם עשו הכול, כל מה שהם יכולים. הרגשנו שבסוף ירושלים עם סגל עמוק מאיתנו. נאבקנו כמה שאנחנו יכולים והיה קשה פיזית בסוף לשחקנים שלנו".

על מצבה של ראשון לציון אמר דרוקר: "אנחנו בתקופה לא טובה, עשינו סיבוב ראשון מדהים ובסיבוב הזה אנחנו פחות טובים. אני מקווה שניקח את הזמן שלנו עכשיו בפגרה, יש לנו מעט אמצעים כלכליים העונה, ועשינו באמצעים אלו את הכי טוב שאפשר. אני מאמין שניקח החלטות ונעשה חושבים איך ניתן להשתפר תחת האמצעים שיש לנו כדי להתחזק. מבחינת המשאבים שלנו ציפו שנהיה בתחתית, אני מקווה שלא נגיע נגיע לשם, ושנמשיך להאבק למעלה בטבלה. אני אומר תמיד לשחקנים שלנו שצריך להוציא את המקסימום פוטנציאל ולשחק ביחד".

ג'רי סמית שוחרר מהקבוצה ויעבור לברמרהאבן הגרמנית של מולי קצורין. סמית', שהיה מועמד לשחרור כבר זמן רב, רשם 9.5 נקודות ו-2.9 אסיסטים ב-19 משחקים העונה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה על מכבי ראשון לציון 70:79

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. נועם מושקוביץ
ינסה לצאת מהפגרה בכוחות מחודשים. דרוקר/נועם מושקוביץ

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully