וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיז'רמו גרסיה לופס זכה בטורניר זאגרב, רשאר גאסקה אלוף מונפלייה

הספרדי (33 בעולם) ניצח בגמר את אנדראס ספי וזכה בתואר רביעי בקריירה, גאסקה ניצל את הפרישה של יאנוביץ' החולה אחרי ארבעה משחקונים לתואר שלישי בטורניר בצרפת

הטניסאי הספרדי גיז'רמו גרסיה לופז. AP
עוד גביע לארון. לופס/AP

גיז'רמו גרסיה לופס הספרדי גבר היום (ראשון) על אנדראס ספי 6:7 (4), 3:6 בגמר טורניר זאגרב מסבב ה-250 (סך פרסים 494 אלף יורו). עבור לופז בן ה-31 (33 בעולם) זו הייתה זכייה רביעית בטורניר מסבב ה-ATP, והראשון בבירת קרואטיה, הוא גרף 80 אלף יורו על הזכייה ושיפר את מאזנו השנה ל-3:9.

המערכה הראשונה הסתיימה ללא שבירות, כשלופז לא מנצל את 3 האפשרויות שלו מול האיטלקי (41 בעולם), אבל ניצח 4:7 בשובר השוויון. במערכה השנייה הוא שבר פעמיים, כדי להשלים את הניצחון תוך שעה ו-36 דקות.

* רשאר גאסקה זכה היום בטורניר מונפלייה (סך פרסים 494 אלף יורו), אחרי שיריבו יז'י יאנוביץ' (44 בעולם) פרש. גאסקה זכה בטורניר בפעם השלישית בקריירה (אחרי 2006 ו-2013), והפעם השלים את המשימה בקלות.

הצרפתי (28 בעולם) זכה ב-14 נקודות ברציפות, הוביל 0:3 במשחקונים ו-0:30 במשחקון הרביעי, עד שהפולני הודיע שהוא חולה ונאלץ לפרוש. "אני מאוכזב מאוד, כי הרגשתי טוב כל השבוע", אמר יאנוביץ', "הצלתי שש נקודות משחק בסיבוב הראשון, ומאז שיחקתי די טוב". לפני יומיים חליתי, ומאז לא ישנתי יומיים. לא יכולתי לעשות עם זה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully