וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין הפצוע יחמיץ את משחק האולסטאר, לילארד יחליפו

כוכב הקליפרס יעבור ניתוח במרפק ולא ישתתף במשחק שיתקיים בדיוק בעוד שבוע בניו יורק ועלול להיעדר בין ארבעה ושישה שבועות. הרכז המצוין של פורטלנד יתפוס את מקומו בסגל של המערב

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין (ימין). GettyImages
חבל מאוד. גריפין/GettyImages

בשנים האחרונות, אחת האטרקציות הגדולות במשחק האולסטאר היא לראות את מיטב המוסרים במערב זורקים את הכדור באוויר, ומחכים שבלייק גריפין יטביע אותו. הפעם, למרבה הצער, זה לא יקרה. לוס אנג'לס קליפרס הודיעה היום (ראשון) כי הפורוורד הנהדר ייאלץ לעבור ניתוח במפרק, ועל כן יחמיץ את המשחק בין המערב והמזרח שיתקיים בדיוק בעוד שבוע בניו יורק. על פי הערכות, הוא אמור להיעדר בין 4 ו-6 שבועות.

כזכור, גריפין קיבל 700 אלף קולות בהצבעה המוקדמת, מספיק כדי להיכנס לחמישיית המערב, אולם בדומה לקובי בריאנט הפצוע, שיחמיץ את הערב החגיגי גם כן, גם במקרה של כוכב הקליפרס אדם סילבר הוא זה שבחר את המחליף. במקום הבלאק ממבה זומן דמרכוס קאזינס, וכעת הגיע תורו של דמיאן לילארד, שעד הערב היה בלי ספק המקופח הגדול של סוף השבוע.

בשל צמד הפציעות, מעניין יהיה לראות באיזו חמישייה יעלה מאמן המערב, סטיב קר. סטפן קרי, אנתוני דייויס ומארק גאסול בטוחים שם, וכעת נראה אחד משני המקומות ילך לשחקנו של קר בגולדן סטייט, קליי תומפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully