וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיטורים מהפועל פתח תקוה: עידן בר און נפצע בתאונת דרכים

9.2.2015 / 0:30

המאמן נפצע קל בתאונה בכביש מהיר, ופונה לבית החולים תל השומר. כמה שעות לפני כן התבשר על פיטוריו מהקבוצה. מנחם קורצקי קיבל הצעה כספית ויחזיר תשובה, גם אריק בנאדו מועמד

one

יום סוער וקשה לעידן בר און. אחרי שהפועל פתח תקוה החליטה אתמול (ראשון) לפטר את מאמנה, בר און ה-32 עבר בלילה תאונת דרכים. בר און היה בדרכו לאולפני ערוץ הספורט, שם אמור היה לדבר על עזיבתו, ובדרך עבר תאונה בכביש מהיר, כשרכב נכנס ברכבו בצורה מסוכנת, עם התנגשות בצד של הנהג. בר און פונה לבית החולים תל השומר במצב קל.

לפני כן, כאמור, בר און התבשר על פיטוריו. המאמן, שמונה בתחילת העונה, לא הצליח לשנות את מצבה הקשה של הקבוצה בשבועות האחרונים, והבעלים דורון בן דקון החליט להחליפו בישיבת חירום שערך עם ההנהלה. מנחם קורצקי, המאמן שפוטר מוקדם יותר העונה מבית"ר ירושלים, כבר קיבל הצעה כספית לחוזה מבן דקון וצפוי להחזיר תשובה בקרוב כשהכיון הוא חיובי. במידה שקורצקי יסרב בסופו של דבר לתפקיד, אריק בנאדו מועמד לקבל את המשרה במלאבס.

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ג'יני
רק בריאות. בר און/ג'יני

פתח תקוה תחת הדרכתו של בר און לא ניצחה משחק ליגה מאז ה-8 בדצמבר (1:2 בדרבי), כאשר מאז רשמו המלאבסים תשעה משחקים ללא ניצחון שהציבו את הקבוצה במקום האחד לפני אחרון עם 18 נקודות בלבד.

בן דקון לא הגיע היום למתחם האימונים של הקבוצה, אבל עודכן בכך שכ-15 אוהדים הגיעו למקום ודרשו את פיטוריו של המאמן. בזמן שהאוהדים קיללו, סימן להם בר און שהוא ידבר איתם בסיום. בניגוד להרבה מאמנים ותיקים ממנו, החליט המאמן הצעיר לצאת אל האוהדים וכשלצידו קובי מוסא וגל אראל הוא שוחח עימם במשך דקות ארוכות.

אנשים שהיו עדים לשיחה סיפרו לוואלה! ספורט כי מה שהחל בקללות, הסתיים בברכות ואיחולי הצלחה לקבוצה בשבת. האוהדים גם סיפרו לבר און שהם מבינים את המצב והסיטואציה הלא פשוטה בה מתנהלת הקבוצה ושמול הפועל חיפה במשחק אולי הכי חשוב של העונה הם יתמכו בשחקנים ובמאמן, ששילם כאמור את המחיר על פתיחת העונה הכושלת.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
צפוי לקבל את התפקיד. קורצקי/מגד גוזני

עוד לפני שקיבל את ההודעה על פיטוריו, בר און אמר להם בין השאר: "אני הייתי אחד מכם, אני אוהד הפועל פתח תקוה מהצפון הרחוק ובהפסקת המשחק בקרית שמונה כשהיינו בפיגור של 3:0 אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה: "אם האוהדים יחזרו הביתה מושפלים, אני לא אסלח לכם בחיים". תתמכו בנו, תחזקו את הקבוצה ואני מבטיח לכם שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully