וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תיקו דרמטי לאוגסבורג מול פרנקפורט, ניצחון לורדר ברמן

אוגסבורג שמטה יתרון של שני שערים ופספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי ב-2:2 מול הקבוצה של תומאס שאף. ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות לקבוצה המתאוששת של ויקטור סקריפניק, 1:2 על לברקוזן

שחקן ורדר ברמן זלטקו יונוזוביץ'. GettyImages
ניצחון גדול. יונוזוביץ'/GettyImages

המחזור ה-20 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, ניצחה ורדר ברמן 1:2 את לברקוזן ובהמשך הערב נפרדו אוגסבורג ופרנקפורט ב-2:2 דרמטי.

seperator

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 1:2

הקבוצה של ויקטור סקריפניק המשיכה את המומנטום המצוין שלה, עם ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות ושביעי בשמונת משחקיה האחרונים שהרחיק אותה מרחק שבע נקודות מהקו האדום וקירב אותה מרחק שש נקודות מהמקום המוביל לליגה האירופית.דייבי סלקה העלה את ברמן ליתרון בדקה ה-17, כשבעט מהאוויר הגבהה של פיט ברטלס. זלטקו יונוזוביץ' הכפיל עם בעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-29, ומנגד הקאן צ'לאנגולו רק צימק בדקה ה-43. לברקוזן מפספסת הזדמנות לעלות למקום השלישי, והיא נותרת בשישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלכסנדר מאייר שחקן פרנקפורט. GettyImages
שוויון דרמטי. אלכסנדר מאייר/GettyImages

אוגסבורג - פרנקפורט 2:2

אחרי ניצחון החוץ המרשים של דורטמונד, אוגסבורג הלוהטת חזרה לביתה עם משחק נוח על הנייר בידיעה שניצחון שלה יעלה אותה עד למקום השלישי, אך לא עמדה בלחץ ושמטה יתרון מבטיח ושתי נקודות שעלולות לעלות לה ביוקר בהמשך. המשחק נפתח מצוין מבחינת המארחים שעלו ליתרון מוקדם מאוד מרגליו של ראגנר קלאבן כבר בדקה השביעית. ראול בובאדיז'ה הכפיל את היתרון בדקה ה-37, אך כשמדובר בקבוצה של תומאס שאף שום דבר לא נגמר עד שנשמעת שריקת הסיום. סטפן אייגנר השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובדקה ה-70 אלכסנדר מאייר היה חתום על השוויון הדרמטי. למרות התיקו, המארחים עלו למקום הרביעי כשהם חולפים על פני מנשנגלאדבך ומפגרים אחרי שאלקה השלישית רק בגלל הפרש שערים נחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully