וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:1 במשחק העונה בין ליון לפריס סן ז'רמן

הקבוצה של פורנייה שמרה על הפסגה אחרי שאנז'י (31) כבש וזלאטן איזן בפנדל (66) למרות שהוא החמיץ את הניסיון הראשון, אך השופטים הורו על בעיטה חוזרת. מונאקו ספגה אחרי כחודשיים והפסידה 1:0 לגנגאן

קלינטון אנז'י שחקן ליון חוגג. רויטרס
קיבל את ההזדמנות וניצל אותה. אנז'י/רויטרס

משחק העונה בצרפת עמד בציפיות כאשר ליון שמרה על הפסגה אחרי 1:1 מול האלופה פריס סן ז'רמן. בעקבות התיקו, ליון נותרה ראשונה ומקדימה את שתי יריבותיה, מארסיי ופריס סן ז'רמן, בשתי נקודות. עוד לפני כן, מונאקו החמישית הפסידה בחוץ 1:0 לגנגאן, ששיחקה כ-70 דקות עם עשרה שחקנים. משחק נוסף סידר חלוקת נקודות ו-0:0 בין ניס לנאנט.

ליון - פריס סן ז'רמן 1:1

קרב גדול קיבלנו הערב בסטאד דה ז'רלאן, שמשרת את ליון ששומרת על הפסגה, ולמרות שזו תוצאת תיקו שנייה ברציפות שלה, היא רחוקה שתי נקודות ממארסיי ופריס סן ז'רמן שדולקות אחריה. האלופה ביצעה שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שפתח בגביע נגד ליל כאשר סלבטורה סיריגו חזר לשער. אסקיאל לאבצי פתח על הספסל. הקבוצה של הובר פורנייה עלתה לשחק ללא הסקורר שלה אלכסנדר לקאזט הפצוע. ליון הייתה הרבה פחות טובה, אבל עלתה ליתרון בדקה ה-31 אחרי שהגבהת כדור לאיזור הרחבה מצאה את נביל פקיר שהכניס נהדר לקלינטון אנז'י, שמתוך רחבת החמש בעט פנימה.

היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-66 כאשר לינזיי רוז ביצע עבירה ברחבה על מרקו וראטי. זלאטן איברהימוביץ' ניגש לבעוט את הפנדל והחמיץ, אבל השופט הורה על בעיטה חוזרת אחרי שזיהה כי שלופז עמד מחוץ לשער ועל כן השבדי קיבל הזדמנות שנייה אותה הוא כבר לא פספס בדרך להשאיר נקודה יקרה לאלופה בהמשך המאבק שלה על האליפות.

גנגאן - מונאקו 0:1

ההפסד האחרון של מואנקו היה אי שם בסוף נובמבר לראן. הפעם האחרונה שבה הקבוצה ספגה הייתה ב-17 בדצמבר. מאז, הקבוצה מהריביירה הצרפתית עלתה על הגל, עד שנתקלה היום בגנגאן, לה היא הפסידה 1:0. בדקה ה-22 מוסטפה דיאלו הותיר את המארחת בעשרה שחקנים שלאחר שראה כרטיס אדום ישיר, אך זה ממש לא עצר את גנגאן, שהשיגה הכרעה בדקה ה-51 כשהמגן דוריאן לבק כבש את שער הניצחון.

משחקים נוספים:

ניס - נאנט 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'רמי פייה שחקן גנגאן חוגג. רויטרס
ז'רמי פייה חוגג. ניצחון חשוב לגנגאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully