וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-1,450 רצים מ-50 מדינות שונות נרשמו למרתון ירושלים

האירוע ייערך ב-13 במרץ זו השנה החמישית ברציפות, גם רצים מהוותיקן, טג'יקיסטן, זימבבואה, איסלנד, בליז ועוד יגיעו לקחת בו חלק. ניר ברקת: "מזמין את כל האנשים בארץ ובעולם להגיע"

כ-1,450 רצים מ-50 מדינות שונות נרשמו למרתון ירושלים שייערך בעוד כחודש וחצי, ב-13 במרץ, זו השנה החמישית ברציפות. השנה נשבר מספר שיא של נרשמים לחודש ינואר - כ-1,000 לעומת 800 נרשמים בחודש ינואר אשתקד. האירוע יחולק לשישה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 5 ק"מ, מרוץ הקהילות למרחק של 800 מטר ומקצה אופני יד של כ 16 ק"מ. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה החשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

ביחד עם אלפי הישראלים שישתתפו במרתון, ירוצו רצים מכל רחבי אירופה, אמריקה הצפונית והדרומית, אפריקה והמזרח הרחוק. קבוצות הרצים הגדולות ביותר יגיעו מארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, הונגריה ואיטליה. כמו כן, השנה לראשונה יגיעו רצים ממדינת הוותיקן, טג'יקיסטן, זימבבואה, איסלנד, בליז ועוד. כמו כן, כ-50 צוותי עיתונות וטלוויזיה מרחבי העולם יגיעו לסקר את המרתון. ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, התייחס לאירוע: "ההיענות הגדולה של רצים מרחבי העולם להגיע למרתון ירושלים הבינלאומי, מעידה על כך שמרתון ירושלים הפך בחמש שנות קיומו למסורת לא רק בקרב רצים בישראל אלא לאירוע מרכזי בלוח השנה של רצים ברחבי העולם. ההיענות הגדולה למרוץ הקהילות מעידה כאלף מונים על החוויה הייחודית ואווירת החג ביום המרתון ועל כוחה של ריצה לחבר בין אנשים ולקדם שינוי חברתי. אני מזמין את כל האנשים, בארץ ובעולם, לבוא למרתון ירושלים 2015 וליהנות מחוויה ספורטיבית-תרבותית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה המרהיבים של ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully