וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדריאטית מוכנים להציע למכבי תל אביב סכום גדול על השתתפותה

8.2.2015 / 16:23

הצהובים שוקלים לשוב לליגה לקדנציה שלישית, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההכנסות יכולות להגיע לכמיליון דולר. גורם: "השיחות מתנהלות ברוח טובה, למכבי לא ניתן דדליין להשיב על ההצעה"

one

יממה לאחר הפרסום בוואלה! ספורט לפיו מכבי תל אביב שוקלת לשוב לליגה האדריאטית בעונה הבאה, מתבררים פרטים נוספים בנושא. הנהלת האדריאטית פנתה למכבי לפני כעשרה ימים, ודיברה עם שני חברי הנהלה של המועדון הצהוב. זאת ועוד: מתברר כי ההצעה שהוגשה לפתחה של מכבי נדיבה בהיקפה. לקברניטי הליגה האדריאטית השומרים על קשר עם אנשי אלופת אירופה הערכה רבה לצהובים, ונראה כי הם עשויים להציע סכום גבוה עבור השתתפותם. ההכנסות יכולות להגיע לכמיליון דולר: דמי השתתפות, הכנסות מזכויות שידור, הכנסות מחסויות וספונסרים.

במכבי תל אביב, השוקלת את ההצעה, טרם השיבו לראשי האדריאטית, אולם כדברי גורמים המעורים במגעים, השיחות מתנהלות ב"רוח טובה ולמכבי לא ניתן דדליין כדי להשיב על ההצעה". יש להדגיש כי ההצטרפות הקודמת לליגה האדריאטית גרמה חילוקי דעות בהנהלה, וסביר להניח שגם הפעם לא תשרור תמימות דעים בעניין.

בבואם לקבל החלטה בנושא, על ראשי מכבי לקחת בחשבון לא מעט שיקולים. אחת הסיבות שבמועדון רואים בחיוב הצטרפות לליגה היא הרצון "להריץ את הצעירים במועדון", כפי שאמר גורם בקבוצה. קידום השחקנים הצעירים ושילובם עם השחקנים הבוגרים היא מטרה חשובה בעיני הנהלת המועדון. במצב העניינים הנוכחי, לא מעט מהשחקנים הצעירים של מכבי משחקים בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית באמצעות הכרטיס הכפול, ובמועדון סבורים כי השתתפות באדריאטית תוכל להעניק לצעירים אלה הזדמנות לדקות נדיבות.

מצד שני, במכבי מודעים לעובדה כי הצטרפות לליגה האדריאטית עלולה להערים קשיים על החתמת שחקנים לעונה הבאה, וחלקם בוודאי לא יתלהבו ממסעות ממושכים באירופה, לו"ז צפוף וטיסות מרובות. ב"רומן" הקודם של המועדון עם האדריאטית התמרמרו לא מעט שחקנים על לוח הזמנים התזזיתי-מפרך. היבט נוסף שבמכבי בודקים הוא מידת המעמסה הטכנית הכרוכה בהצטרפות מחודשת לאדריאטית, הכוללות טיסות מרובות ליעדים מרוחקים. כמו כן, במכבי צריכים לבדוק את חוקי ליגת היורוליג, אשר בכיריה אינם מתלהבים מהשתתפות מקבילה של קבוצות בכירות בליגה אחרת.

כזכור, מכבי תל אביב השתתפה לראשונה בליגה האדריאטית בעונת 2002/03, אז הגיעה עד גמר המפעל והפסידה לזאדאר. בעונת 2011/12 שבה מכבי אל האדריאטית ואף אירחה את גמר הפיינל פור שלה – שבו ניצחה מכבי את צדביטה זאגרב 77:87.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא בטוח שתהיה תמימות דעים בהנהלה. מזרחי/ברני ארדוב

סופוקליס שחורציאניטיס לא יתלבש למשחק הליגה מול מכבי חיפה מחר. המשחק ישודר בערוץ 1 (20:55) ויהיה מונגש לכבדי שמיעה במסגרת שיתוף פעולה מיוחד של "בקול", ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים, יחד עם מכבי וההיכל.

במועדון השיקו בימים אלו את "מכביסט" VIP - מסלול הטבות מיוחדות המעניק לחבריו הטבות נרחבות כגון קדימות ברכישת כרטיסים, הנחה בחנות המועדון, מפגשים בלעדיים עם שחקני הקבוצה ועוד. לרגל המסלול, השיקו בקבוצה שני סרטונים חביבים. צפו:

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully