וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לשוב להשתתף בליגה האדריאטית בעונה הבאה

7.2.2015 / 18:17

אלופת אירופה זוכה להערכה רבה מצד בכירי הליגה, שמעוניינים מאוד בשובה. "נוכל להריץ את השחקנים הצעירים", אמר גורם במועדון הצהוב. מכבי שיחקה בליגה ב-2002/03 וב-2011/12

one

מכבי תל אביב שוקלת לשוב לליגה האדריאטית בעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט, כשראשי הקבוצה שוחחו ביניהם בשבועות האחרונים על האופציה. לקברניטי הליגה האדריאטית ששומרים על קשר עם אנשי אלופת אירופה הערכה רבה לצהובים, והם היו מעוניינים מאוד בשובם של הצהובים לליגה.

אחד השיקולים המרכזיים של אלופת אירופה במחשבה לחזור לאדריאטית הוא קידום השחקנים הצעירים ושילובם עם השחקנים הבוגרים – מטרה חשובה בעיני הנהלת המועדון. כרגע, לא מעט מהשחקנים הצעירים של מכבי משחקים בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית באמצעות הכרטיס הכפול, ובמועדון סבורים כי השתתפות באדריאטית תוכל להעניק לצעירים אלה הזדמנות לדקות רחבות. "נוכל להריץ אותם", כניסוחו של גורם בקבוצה.

היבט נוסף שבמכבי בודקים הוא מידת המעמסה הטכנית הכרוכה בהצטרפות מחודשת לאדריאטית, קרי – הטיסות המרובות ליעדים המרוחקים. זאת ועוד: במכבי צריכים לבדוק את חוקי ליגת היורוליג, אשר בכיריה אינם בהכרח מתלהבים מהשתתפות מקבילה של קבוצות בכירות בליגה אחרת.

כזכור, מכבי תל אביב השתתפה לראשונה בליגה האדריאטית בעונת 2002/03, אז הגיע עד גמר המפעל והפסידה לזאדאר. בעונת 2011/12 שבה אליה, ואף אירחה את הפיינל פור, וניצחה בגמר את צדביטה זאגרב 77:87.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה בליגה האדריאטית. ברני ארדוב
כך זה נגמר בפעם שעברה שמכבי השתתפה באדריאטית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully