וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סחטה מווסטהאם 1:1 דרמטי בתוספת זמן

על אף הרכב התקפי של ואן חאל השדים האדומים היו פחות טובים ומצאו עצמם בפיגור משער מצוין של קויאטה (49), בלינד איזן בתוספת הזמן. ברנלי וברומיץ' נפרדו ב-2:2, ניוקאסל וסטוק ב-1:1

one

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:1

דרמה גדולה באפטון פארק. המארחת היתה מסוכנת יותר בפתיחה, אך דויד דה חאה מנע ממנה לעלות ליתרון. בדקה ה-49 גם הספרדי לא הצליח להושיע, כשהגנת יונייטד לא הצליחה להרחיק ושייקו קויאטה ניצל זאת כדי להקפיץ פעם אחת הרגל, להסתובב ולבעוט חזק פנימה. לואיס ואן חאל עלה עם הרכב שכלל את ויין רוני, אנחל די מריה, עדנן ינוזאי, רובין ואן פרסי ורדמאל פלקאו, אך גם כל סוללת השמות הנוצצים הללו לא הצליחה לייצר הזדמנווית של ממש עד הדקה ה-77, אז פלקאו מצא את ואן פרסי, אך זה סחט מאדריאן הצלה גדולה. בתוספת הזמן הלחץ נשא פרי: הגבהה לא הורחקה היטב על ידי הגנת הפטישים, ודיילי בלינד ניצל זאת כדי לבעוט מתוך הרחבה מהאוויר ופנימה, ולקבוע את תוצאת המשחק. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ספג לוק שואו כרטיס צהוב שני, והורחק.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני מול שחקן ווסטהאם אלכס סונג. רויטרס
ההרכב ההתקפי לא הספיק. רוני מול סונג/רויטרס

ברנלי - ווסט ברומיץ' 2:2

שתי קבוצות התחתית נפגשו כשהן יודעות שניצחון ייתן להן קצת אוויר לנשימה בכל הקשור למאבקי התחתית ויותר מכך - יסבך את היריבה עוד יותר בחלק התחתון של טבלת הפרמיירליג. הפתיחה הייתה נהדרת עבור ברנלי, שעלתה ליתרון מהיר בדקה ה-11, כשדני אינגס בישל לאשלי בארנס את שער היתרון. בדקה ה-32 ג'ורג' בויד נכנס גם הוא לרשימת המבשלים, כשמצא את אינגס ברחבה, וזה קבע 0:2 מהיר למדי. ווסט ברומיץ' לא ויתרה, ודקה בתוך תוספת הזמן כריס בראנט צימק מבישול של קאלום מקמנמן. בדקה ה-67, בראון אידייה איידה, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית, כבש מבישול של בראנט והשווה את התוצאה, שנותרה בעינה עד לסיום. אגב, כל ארבעת השערים הובקעו בנגיחות, כשהפעם האחרונה שזה קרה בפרמיירליג הייתה בנובמבר 2012, אז ארסנל פגשה את פולהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רמי קאבלה ניוקאסל מול מארק ווילסון סטוק סיטי. AP
קאבלה ו-ווילסון חלקו את הנקודות/AP

ניוקאסל - סטוק סיטי 1:1

תיקו דרמטי בסנט ג'יימס'ס פארק. המגפאייז היו משוכנעים שהם מצליחים להשיג את מלוא שלוש הנקודות ולחלוף במרכז הטבלה על פני הפוטרס לאחר שבדקה ה-74 הניח מוסא סיסוקו כדור לג'ק קולבק והקשר התוסס בעט היטב בנגיעה לצד שמאל ופנימה. אלא שממש בדקה ה-90 הצליחו האורחים למצוא את השוויון הדרמטי ולמנוע מניוקאסל לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים. ג'ף קמרון הגביה לפיטר קראוץ' והחלוץ התמיר התעופף מעל המגן ונגח בקשת כדור שחלף מעל ידיו המונפות של טים קרול והלך פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully