וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות לרומא ונאפולי, הצגה לאינטר

ליאיץ' ופארדס סידרו לג'אלורוסי 2:1 בחוץ על קליארי והפער מהפסגה צומק שוב לשבע נקודות. הקבוצה מדרום איטליה ניצחה 1:3 את אודינזה. גוארין (16) ואיקרדי (65 ו-88) סידרו לנראזורי 0:3 על פאלרמו

חוסה מריה בסאנטה פיורנטינה חוגג שער. AP
שלוש נקודות יקרות לפיורנטינה. בסאנטה/AP

המחזור ה-22 בסרייה A האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. בראשון מביניהם, פיורנטינה השיגה 2:3 דרמטי על אטאלנטה מהתחתית. הקשר מוחמד סלאח, שהגיע בחלון ההעברות של חודש ינואר מצ'לסי, נכנס לבכורה שלו באיטליה בדקה ה-65. רומא המשיכה את המרדף שלה אחרי יובנטוס עם 1:2 בחוץ על קליארי ונאפולי ניצחה 1:3 את אודינזה. בלילה נעלה אינטר את המשחקים עם 0:3 מרשים על פאלרמו.

אדם ליאיץ' שחקן רומא חוגג. AP
שער חשוב לקבוצתו. ליאיץ'/AP

קליארי - רומא 2:1

אחרי הניצחון של יובנטוס על מילאן אתמול, סגנית המוליכה התארחה למשחק חוץ לא פשוט והשיגה את שלוש הנקודות שצימקו שוב את הפער ממנה לאלופה לשבע נקודות בפסגה. דניאלה וארדה הקפיץ כדור נפלא לאדם ליאיץ', שכבש את השער הראשון בדקה ה-36, לאנדרו פארדס הכפיל (85) אחרי עוד בישול של וארדה וסיבך את המארחים שרחוקים רק נקודה מהקו האדום. פול מ'פוקו חלוץ הרכש מסטנדרד ליאז' צימק עמוק בתוספת הזמן אך לא יותר מכך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דריס מרטנס שחקן נאפולי. AP
פתח את החגיגה. דריס מרטנס/AP

נאפולי - אודינזה 1:3

ניצחון ליגה רביעי ברציפות לקבוצה של בניטס, שממשיכה להתבסס במקום השלישי ולשמור על מרחק סביר מרומא במקום השני שמוביל לליגת האלופות בתום העונה. דריס מרטנס כבש את הראשון כבר אחרי שמונה דקות. הקשר הבלגי קיבל כדור מהיגואין, חדר לרחבה ושלח כדור שטוח ומדויק לפינה הרחוקה. מאנולו גביאדיני שחקן הרכש הטרי הכפיל בדקה ה-21 עם בעיטה מקרוב אחרי כדור עומק נהדר של האמשיק. סיריל ת'רו צימק (27) אבל כבש גם לשער הלא נכון בדקה ה-59.

פיורנטינה - אטאלנטה 2:3

הויולה השיגו שלוש נקודות דרמטיות מאוד במאבק שלהם על מקום באירופה, אולי אפילו במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. האורחים מברגמו, שתקועים בתחתית וקרובים מדי מבחינתם לקו האדום, פתחו היטב עם שער בנגיחה של דוידה זפאקוסטה בדקה התשיעית. תשע דקות חלפו וחוסה מריה בסאנטה חיקה אותו ועם נגיחה משלו קבע שוויון. הדרמה עברה לדקות הסיום. מבצע גדול של אלסנדרו דיאמנטי השלים מהפך בדקה ה-76, אך ריצ'מונד בואקיה איזן ממטר אחרי בעיטה של זפאקוסטה, שבע דקות לסיום. המילה האחרונה הייתה של מנואל פסקואל, שדחק פנימה אחרי בישול נהדר של מתיאס פרננדס בדקה ה-89.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
צמד וניצחון. איקרדי/GettyImages

אינטר - פאלרמו 0:3

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, אינטר התפוצצה סוף סוף על חשבון הסיציליאנים עם הצגה בסאן סירו. שרדן שאקירי שחקן הרכש שהגיע מבאיירן מינכן בישל את הראשון לפרדי גוארין כבר אחרי 16 דקות. פאלרמו החמיצה כמה מצבים קורצים ובדקה ה-65 נענשה עם שער נוסף של מאורו איקרדי אחרי בישול של פלאסיו. שתי דקות לסיום השלים איקרדי צמד והעניק לאינטר ניצחון אחרי תקופה ארוכה של בצורת.

משחקים נוספים

אמפולי - צ'זנה 0:2
לאמפולי: סימונה מקארונה (30), פרנקו סיגנורלי (57)

סמפדוריה - ססואולו 1:1
לסמפדוריה: אדר (9), לססואלו: פרנצ'סקו אצ'רבי (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully