וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ניצח את צסק"א מוסקבה: צפו בשלשת ניצחון של טייריס רייס

אקס מכבי תל אביב, שנתן הצגה מול הרוסים בחצי גמר היורוליג בשנה שעברה, צלף 18 נקודות כולל סל על הבאזר ב-104:107 של חימקי ב-VTB. הפסד למולי קצורין במשחק הבכורה בברמרהאבן

רק ביום חמישי ספגה צסק"א מוסקבה את הפסד הבכורה שלה ביורוליג אחרי 15 ניצחונות רצופים והיום (ראשון), היא כבר רשמה הפסד נוסף, הפעם במסגרת ליגת ה-VTB החזקה. אלופת המפעל נכנעה 107:104 לחימקי בתום דרמה. את שלשת הניצחון, על הבאזר, צלף לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב, טייריס רייס. שוב ניצח את צסק"א, כמו בחצי גמר היורוליג בשנה שעברה.

חימקי פתחה מצוין את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 24:32, אבל צסק"א החזקה נכנסה לעניינים ועם פתיחת הרבע השני ביצעה מהפך בדרך ל-50:56 בהפסקה. הרבע השלישי היה שייך שוב לחימקי, שניצחה אותו 19:34 ולעשר הדקות האחרונות נכנסה ביתרון 75:84. ואז החלה הדרמה.

הפער כבר טיפס עד 15 הבדל, אבל קייל היינס הוביל ריצה של צסק"א שקבעה משחק צמוד בדקות הסיום. חימקי הובילה 96:103, 47 שניות לסיום, אך שתי שלשות של ויטאלי פריזדון ומילוש תאודוסיץ', שהוסיף גם שתי קליעות מהקו, קבעו שוויון, 14 שניות לבאזר. הכדור האחרון הלך לרייס, שהחזיק אותו ממש עד הבאזר וצלף את שלשת הניצחון. רייס סיים עם 18 נקודות ושבעה אסיסטים, פטרי קופונן ופול דייויס הובילו עם 22 כל אחד. תאודוסיץ' היה אדיר עם 31 נקודות ותשעה אסיסטים, ננדו דה קולו קלע 23. זה למעשה היה ההפסד השלישי ברציפות של צסק"א בכל המסגרות.

* ברצלונה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, השיגה את ניצחונה ה-14 מתוך 20 מחזורים בליגה הספרדית לאחר שגברה על טנריפה 79:87. בוסטיאן נכבאר הוביל עם 24 נקודות.

* יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב אלבה ברלין הפסידה לפרנקפורט 87:80 אחרי הארכה. ג'מאל מקלין הוליך את אלבה עם 24 נקודות.

* מולי קצורין ספג הערב הפסד בהופעת הבכורה שלו כמאמן ברמרהאבן מהליגה הגרמנית, כאשר נכנע לבאמברג החזקה 75:63. ברמרהאבן עדיין מתחת לקו האדום, זאת למרות שהיא הייתה די צמודה ליריבתה לאורך רוב המשחק. מוסס אהמבה הוביל את ברמרהאבן עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully