וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דונל טיילור חתם עד לסיום העונה

הגארד-פורוורד האמריקאי (32, 1.98) שרשם 98 משחקים במדי וושינגטון והיה לאחד הזרים המובילים בליגה האיטלקית יחזק את הקבוצה של צביקה שרף. טרל האריס צפוי לעזוב

one

מכבי אשדוד הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי דונל טיילור, שסיכם את תנאיו כבר אמש בקבוצה. טיילור, שפתח את העונה ברג'יו אמיליה מצמרת הטבלה באיטליה, יצטרף לקבוצה בימים הקרובים, ויערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק התחתית החשוב נגד גלבוע/גליל בעוד שבועיים. מי שצפוי לשלם את המחיר ולעזוב את הקבוצה הוא טרל האריס, שהיה כבר בדרכו החוצה לפני שלושה שבועות עם הגעתו של טרנס וויליאמס, אך קיבל הזדמנות נוספת בשעה שכוכב ה-NBA שוחרר מבלי שנרשם.

דונל טיילור כדורסל אמריקאי. AP
שיחק בקולג' עם אחיו התאום רונל. דונל טיילור/AP

טיילור (32, 1.98) היה אחד מכוכבי מכללת אלבמה שבבירמינגהאם שם שיתף פעולה עם אחיו התאום רונל, שרשם קריירה מרשימה באירופה. אחרי שלא נבחר בדראפט 2005, הצליח להכנס לסגל של וושינגטון ושיחק 98 משחקים במשך שנתיים במדי הוויזארדס, כשבשתי הזדמנויות הוא אף עולה בחמישייה. למרות זאת, טיילור לא הצליח להותיר רושם וקריירת ה-NBA שלו לא נסקה. בעונת 2007/8 חתם במארוסי היוונית, אך שוחרר לפני סיום העונה ועזב לאוסטנד, אותה אימן שרון דרוקר. בעונה שלאחר מכן הצטיין במדי איגלאו היוונית, ולאחר מכן חזר לעונה בליגת הפיתוח.

בעונת 2010/11 חזר האמריקאי לאירופה כשחתם במונפרנטו מהליגה השנייה באיטליה, ועזר לה להעפיל לליגה הראשונה. ההצלחה שלו סידרה לו חוזה ברג'יו אמיליה אותה הוליך גם כן לליגה הראשונה כשבעונת 2012/13 הוא היה לאחד האמריקאים הבולטים בליגה הראשונה באיטליה עם 18.6 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. אחרי עונה סבירה במדי ונציה אשתקד חזר טיילור לרג'יו אמיליה הקיץ ובעשרה משחקים רשם 11.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

באשדוד מרוצים מאוד מניצחון החוץ על הפועל תל אביב אמש 98:103 לאחר הארכה. בקבוצה מאמינים שהמגמה החיובית של השבועות האחרונים, מאז מינויו של צביקה שרף למאמן הקבוצה, תימשך גם לאחר פגרת הגביע, כששרף מקווה להכניס אלמנטים נוספים למשחק קבוצתו בתקופה הזו. אשדוד תערוך משחק אימון נגד עירוני נס ציונה ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully