וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון חשפנות מציע: "לאפ דאנס" חינם לכל שחקן שיגיע לאולסטאר ה-NBA

בניו יורק מתכוננים לסוף השבוע החגיגי של הליגה הטובה בעולם ומועדון "Scores" יצא עם מבצע מיוחד לשחקני הליגה, שרק יצטרכו להוכיח שהם משתייכים לאחת מ-30 הקבוצות

אולסטאר 2014 NBA. GettyImages
אולסטאר 2014 NBA/GettyImages

סוף שבוע האולסטאר של ה-NBA מתקרב (החל מיום שישי בלילה) והשנה האירוע המרתק ייערך בעיר הכי תוססת בתבל, ניו יורק. באופן לא מפתיע, יש לא מעט אנשים ברחבי התפוח הגדול שמנסים למנף את החגיגה של הליגה הטובה בעולם על מנת לקדם את העסקים האישיים שלהם, אבל ספק אם מישהו מהם מצא רעיון יותר ייחודי מזה של אחד ממועדוני החשפנות המובילים בעיר.

אותו מועדון מנסה להביא אליו קהל בסוף השבוע הקרוב בעזרת פיתוי של שחקני ה-NBA שיגיעו לאירוע. איך עושים זאת? במועדון הזמינו את כל שחקני הליגה שיגיעו לניו יורק בסוף השבוע הקרוב להגיע למועדון ולקבל "לאפ דאנס", ריקוד אירוטי, בחינם, כך פרסם הלילה (בין שבת לראשון) אתר הרכילויות TMZ.

המועדון נקרא "Scores" ואנשי השיווק שלו סיפרו שההצעה פשוטה: תוכיח שאתה שחקן בסגל של אחת מקבוצות ה-NBA ובתמורה, בחורה ערומה תרקוד עליך, והכול, על חשבון הבית. במועדון אף ביקשו להדגיש שההצעה תופסת רק לשחקנים, כך שלמאמנים, לבעלים ולג'נרל מנג'רים לא כדאי לבנות על מתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully