וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באנגליה: שחקני יונייטד צילמו את חברם מקיים יחסי מין בשירותים

רגע לפני המשחק מול ווסטהאם ב-18:15, פרשיית מין חדשה מסעירה את בריטניה. בממלכה מדווחים שאחד משחקניו של ואן חאל "חגג" בשירותים של מועדון, חבריו טיפסו על האסלה וצילמו את הנעשה

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל לצד עוזרו ריאן גיגס. GettyImages
לואיס ואן חאל וראיין גיגס. איך יתמודדו עם הפרשה?/GettyImages

זה בדיוק מה שמנצ'סטר יונייטד הייתה צריכה לפני משחק החוץ החשוב מול ווסטהאם הערב (ראשון) ב-18:15. ב"סאן" הבריטי חשפו הלילה פרשיית מין חמורה הקשורה לשדים האדומים. חלק משחקני הקבוצה חגגו במועדון לילה, כשככל הנראה אחד מהם החליט "לחגוג" קצת יותר מהשאר. על פי הדיווח אותו שחקן קיים יחסי מין עם צעירה בשנות ה-20 לחייה בשירותי המועדון, בזמן שחלק מחבריו השחקנים החליטו לצלם את האקט.

הם נכנסו לתא השירותים הסמוך, טיפסו על האסלה וצילמו מלמעלה את חברם מקיים יחסי מין עם אותה צעירה. במועדון, כמובן, לא מתכוונים לעבור בשתיקה על המקרה, והחלו לחקור את הפרשה. בדיווח, נכתב כי גורם המאורע בפרטים, אמר בנושא: "זו הייתה התנהגות מבישה. לא רק שהם צילמו את הצעירה באקט האינטימי מלמעלה, אלא הם גם דחפו את המכשירים הסלולרי וצילמו את הנעשה מלמטה".

בינתיים, כשהפרשה באוויר, תנסה מנצ'סטר יונייטד, שנמצאת במקום הרביעי בפרמיירליג, לחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ הקשה מול ווסטהאם, שנמצאת במקום השמיני בטבלת הליגה האנגלית. השדים האדומים יגיעו למשחק עם רצף של שני ניצחונות רצופים - אחד בליגה על לסטר סיטי ואחד בגביע על קיימברידג'. הקבוצה של לואיס ואן חאל תגיע למשחק בסגל כמעט מלא, למעט מייקל קאריק, שעדיין לא התאושש מהפציעה ממנה סבל בתקופה האחרונה. חואן מאטה צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם וויין רוני ורובין ואן פרסי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. עשו זאת גם במועדון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully