וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון בספק ללייקרס, קליבלנד מחפשת רכז מחליף וגבוה נוסף

קינג ג'יימס עדיין כואב מהפציעות מול אינדיאנה ועשוי להיעדר הערב (22:30, 5+ לייב). דיווח: ג'מיר נלסון, ריימונד פלטון, גארנט וסטודמאייר מועמדים להגיע לפני תום מועד ההעברות. ולמי התכוון לברון בציוץ המסתורי שלו?

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מתחיל מחדש. דיוויד בלאט/AP

קליבלנד תנסה לפתוח הערב (ראשון) ברצף ניצחונות חדש כשתארח את הלייקרס (22:30, 5+ לייב). אחרי שאתמול החמיץ דיוויד בלאט הזדמנות להשוות את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון כשהמעידה אצל הפייסרס קטעה את הרצף של קבוצתו על 12, ינסה המאמן הישראלי לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה מולה החל הרצף המסחרר אי שם ב-15 בינואר.

הקבוצה של ביירון סקוט, שאימן את הקאבלירס בין 2010 ל-2013, תסגור הערב מסע של ארבעה משחקי חוץ במזרח, אחרי שהפסידה את שלושת הקודמים שלה. כרגע יש רק שלוש קבוצות עם מאזן גרוע ממנה בליגה: הניקס, הטימברוולבס והסיקסרס, היא הפסידה ב-12 מ-13 המשחקים האחרונים שלה, ועוד הפסד ישווה שיא מועדון שלילי של 10 הפסדי חוץ רצופים, שנקבע ב-1964.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס פצוע. AP
כבר החמיץ העונה הכי הרבה משחקים בקריירה. לברון ג'יימס/AP

לברון ג'יימס, שנפצע פעמיים אתמול - פגיעה נוספת בפרק כף היד הימנית, שכבר גרם לו להחמיץ את המשחק מול דטרויט בשבוע שעבר, ופגיעה בקרסול שאילצה אותו לבקש לרדת לספסל בשניות הסיום, נמצא בספק למשחק. קינג ג'יימס כבר נעדר השנה מ-10 משחקים, יותר מכל עונה בקריירה שלו, כשבמשחקים הללו המאזן של הקאבס עומד על שני ניצחונות ושמונה הפסדים.

בינתיים נותרו פחות משבועיים עד לתום מועד ההעברות שחל ב-19 בפברואר, ולקראת סוף השבוע הקרוב בו ינצלו הג'נרל מנג'רים את פגרת האולסטאר כדי לרקוח שורה של עסקאות כבכל שנה, בקליבלנד החלו בהערכות לגבי מידת הפעילות הצפויה לקאבס. כזכור, הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין חיזק לפני כחודש את הסגל של בלאט עם הטריידים שהנחיתו את טימופיי מוזגוב, אימון שאמפרט וג'יי אר סמית', אך תוספת נוספות נמצאות על הפרק.

עוד הלילה ב-NBA

אנתוני דייויס נפצע, כספי סיפק משחק טוב

לכתבה המלאה
ג'וש סמית' שחקן יוסטון רוקטס מול מת'יו דלבדובה שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
יוותרו עליו? מת'יו דלבדובה/AP

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב על כך: "הדד ליין הלא רשמי של ההעברות הגיע, ולקאבס יש עוד שני שינויים קטנים לבצע בסגל. הקבוצה מחפשת רכז מחליף ועוד גבוה, אבל ככל הנראה רק אחד מהחוסרים הללו יתמלא השבוע, והשני יגיע בהמשך, ככל הנראה דרך שחקנים חופשיים מהליגה הסינית עם סיום העונה שם בסוף מרץ".

"כרגע לקאבס אין הרבה מה להציע לשחקנים חופשיים", המשיך לויד. "ומעט מאוד נכסים להציע בטרייד, פרט לחוזה הייחודי של ברנדן הייוורד לעונה הבאה והרוקי ג'ו האריס. הקאבס יהיו מוכנים לוותר גם על מת'יו דלבדובה, אבל רק כדי להנחית רכז. בין השמות שעלו לאחרונה נמצאים ג'מיר נלסון, מו וויליאמס, ריימונד פלטון ונוריס קול. בגזרת הגבוהים מוזכרים מיילס פלאמלי, קווין גארנט ואמארה סטודמאייר.

ואי אפשר בלי קווין לאב, שחזר לספוג ביקורות עם עוד תצוגת נפל באינדיאנה. הלילה צייץ לברון ג'יימס ציוץ תמים למראה, עליו כתב העיתונאי כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ": "תקראו לי ציניקן, או איך שבא לכם, אבל המחשבה הראשונה שלי על הציוץ היא שהוא מדבר על קווין לאב. אבל אין דרך לדעת". אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully