וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אנחנו כמו רובין הוד, נותנים לקטנות ולוקחים מהגדולות"

אכזבה גדולה מאוד בקרב האדומים לאחר ההפסד הביתי והמפתיע בהארכה מול מכבי אשדוד. דוראנד סקוט: "ההגנה שלנו לא הייתה כמו שרצינו, לא נתנו את ה-100 אחוז שלנו"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסדה השני בשלושת המחזורים האחרונים לאחר שהופתעה בביתה על ידי מכבי אשדוד מהתחתית 103:98 לאחר ההארכה. האדומים הציגו משחק הגנה לא מרשים לאורך שלבים ארוכים והצליחו להגיע להארכה רק בזכות דקות אחרונות הירואיות.

ההפסד הזה היה השמיני של הקבוצה העונה, כאשר מלבד גלבוע/גליל, הפסידה הפועל לכל הקבוצות שממוקמות מתחת למקום השביעי. "אנחנו כמו רובין הוד של ליגת העל", אמר באכזבה אחד מאנשי הקבוצה, "נותנים לקטנות ולוקחים מהגדולות".

"אם היו לי תשובות למה קרה, הייתי עונה. זה משחק שהרגיש מסוכן, כי הם במקום האחרון ואין להם מה להפסיד. הם באו להילחם, כמו בכל משחק", אמר דוראנד סקוט, שרשם משחק חיובי מאוד עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, "הם רצו את המשחק יותר מאיתנו, התחילו טוב ועם מומנטום, קלעו זריקות קשות. התקשנו מול האזורית והזריקות שלנו לא נכנסנו. ניסינו הכי חזק שאנחנו יכולים, אבל עדיין הפסדנו".

דוראנד סקוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד מאכזב להפועל/ברני ארדוב

על משחק ההגנה והעובדה שלא הצליחו ליצור מומנטום גם בהארכה אמר סקוט: "ההגנה שלנו לא הייתה כמו שרצינו, נצטרך לשפר אותה. הם קלעו את הזריקות שלהם בצורה טובה, מצאו את השחקן החופשי בתוך הצבע, שיחקו טוב מאוד ביחד. הגענו להארכה עם הקלה, כי זה כמו 0:0, אבל זה היה כמו בכל המשחק, הם קלעו את הסל הראשון והמשיכו לדחוף. צריך ללמוד מהמשחק הזה. הם שיחקו הרבה אזורית, אנחנו צריכים להשתפר בסקאוטינג ולשחק יותר טוב במשחק הבא. אם מפתיעים אותך, צריכים לשחק חזק ואני לא חושב שנתנו את ה-100 אחוז שלנו היום".

בהפועל יחזרו לאימונים כבר בתחילת השבוע, זאת למרות שמשחק הליגה הבא שלהם יהיה רק בעוד שבועיים נגד מכבי ראשון לציון בחוץ. בקבוצה יודעים שרצף המשחקים הקרוב הוא גורלי לקראת הסיבוב השלישי, כאשר מלבד ראשון לציון יפגשו האדומים את עירוני נס ציונה בבית והפועל חולון בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully