וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מאשימה: יובנטוס זייפה את הצילום שהוכיח שטבס לא היה בנבדל

הרוסונרי פרסמו בטוויטר תמונה שלפיה הקו שבודק את הנבדל לא היה ישר בצילום שהופק על ידי יובנטוס. מרקיזיו היה מאוכזב למרות הניצחון: "לא באנו בגישה הנכונה". אלגרי: "נתנו להם להגיע ליותר מדי מצבים"

שחקני יובנטוס חוגגים עם קרלוס טבס. רויטרס
עוד ערב לבן-שחור/רויטרס

פעם זה היה המשחק הגדול של איטליה, אתמול (שבת) זה בעיקר היה לא כוחות. יובנטוס מיגרה מדרכה בקלות את מילאן עם ניצחון ביתי 1:3, שביסס את מעמדה בפסגת הליגה בדרך הבטוחה לאליפות רביעית ברציפות. מילאן לעומת זאת, מדשדשת במרכז הטבלה וההפסד אתמול היה הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, מה שערער עוד יותר את מעמדו של המאמן פיפו אינזאגי.

במילאן זעמו על השער הראשון של טבס שלטענתם היה בנבדל ברור והיום הם פרסמו תמונה בטוויטר שבה הקו שבודק האם הארגנטינאי היה בנבדל לא היה ישר. במילאן עקצו את היריבה וצייצו: "על פי הצילום שהופק על ידי יובנטוס, שני הקווים היו מקבילים? בשבילנו ממש לא"

למרות הניצחון, מקס אלגרי, שגבר על האקסית, לא ממש היה מרוצה: "נתנו להם להגיע ליותר מדי מצבים, לא היינו מספיק מרוכזים. ג'יג'י רשם הצלה גדולה מול פאציני, אבל רוב השערים שאנחנו סופגים העונה הם מאיבודי כדור שלנו. אנחנו צריכים גם להיות חדים יותר במתפרצות, כי לא תמיד אנחנו לוקחים החלטות נכונות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתם אומרים, קו ישר או לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאונרדו בונוצ'י כבש בדקה ה-31 את ה-1:2, שלוש דקות בלבד אחרי שמילאן השוותה. החגיגה לא ממש הלכה לו וכאשר הוא ניסה לקפוץ מעל שלטי הפרסומת, הוא עף לרצפה: "כן, עבדנו על הקפיצה הזו באימונים", צחק בונוצ'י, "היינו יכולים למנוע את השער שספגנו, אבל אנחנו יובה. אנחנו נלחמים כשצריך ומביאים הכול כדי לנצח". קלאודיו מרקיזיו הוסיף: "היה לא קל. הצלחנו לחזור ליתרון מיד אחרי השוויון, אבל המחצית השנייה הייתה צמודה כי לא הגענו אליה בגישה טובה והיינו תחת לחץ. זו לא הייתה הופעה ראויה ליובה".

מהצד הלחוץ, אינזאגי ניסה לראות את הצד החיובי: "מעבר לתוצאה, ההופעה שלנו תתן לנו הרבה ביטחון ואמונה להמשך. קשה לשחק מול יובה, בעיקר עם כל כך הרבה שחקנים חסרים, אבל עכשיו אנחנו מאמינים שנוכל לשפר את התוצאות שלנו". לוקה אנטונלי, שכבש את השער לרוסונרי כבר במשחקו הראשון אחרי המעבר מגנואה, אמר: "הייתה לי בכורה טובה, אבל לצערי לא השגנו את הנקודות וזה מה שבאמת חשוב. עבדנו קשה והקשבנו למה שהמאמן ביקש. ננסה לנצח במחזור הבא, כי המצב שלנו בטבלה נראה מכוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully