וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "לא מסתכל על מה עבד או לא עבד במכבי חיפה"

החלוץ חגג את החזרה לקרית שמונה עם צמד מצוין: "הגעתי לקבוצה טובה לעזור, והיא עוזרת לי. אני חלק קטן בפאזל מושלם". ציפייה לאצטדיון מלא נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה

one

עירוני קרית שמונה התאוששה אמש בצורה מוצלחת מההפסד לבית"ר ירושלים במחזור שעבר, לאחר שהצליחה לגבור בביתה 2:3 על הפועל פתח תקוה. למרות רפיון בדקות הסיום וספיגת שני שערים שגרמה למעט דפיקות לב אצל האוהדים, הצליחו הצפוניים לסיים את המשחק בשלום וצימקו את הפער בפסגה לפחות זמנית לנקודה.

מי שהיה גיבור הניצחון אמש היה חלוץ הרכש שמעון אבוחצירא, שהגיע ממכבי חיפה וכבש צמד. בקרית שמונה ובמיוחד למאמן ברק בכר, יש המון הערכה כלפי החלוץ, שסומן כמטרה מרכזית בסיום חלון ההעברות.

"זה קאמבק טוב", אמר החלוץ המאושר בסיום, "אני מאוד שמח על הניצחון. צריך להמשיך ולנצח. הגעתי לקבוצה טובה לעזור, והיא עוזרת לי. מי שמתמיד הוא המנצח. הגעתי לקבוצה בריאה וטובה, אני חלק קטן בפאזל מושלם".

אבוחצירא התייחס למטרות הקבוצה עד לסיום העונה והוסיף: "המטרה שלנו היא להישאר בצמרת ולהתמודד על מה שאפשר. ביום רביעי יש משחק גביע חשוב למועדון צריך להגיע מרוכזים והכל יהיה בסדר. מכבי חיפה? אני לא מסתכל על מה עבד או לא עבד שם. אני תמיד נותן את כל כולי. הלב והנשמה שלי בקרית שמונה ואני רואה רק את זה כרגע".

ביום רביעי מצפה לקרית שמונה משחק בית נגד מכבי תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בקבוצה הוחלט למכור כרטיסים במחיר של 50 שקלים ומצפים לאצטדיון מלא. כ-2,000 כרטיסים נשלחו לתל אביב והם אמורים להיחטף ביומיים הקרובים.

שחקן עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא. ג'יני
מרגיש בבית. אבוחצירא/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully