וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: מכבי חיפה תבקש להזיז את הרדיוס מהדרבי לאשדוד

8.2.2015 / 15:40

הירוקים ינסו לשנות את מועד את העונש על מנת שלא יפול על המשחק המסקרן. האופציות שעלו בפני המועדון הן נתניה ובלומפילד. אחרי התיקו מול עכו אמרו בקבוצה: "יפה שבלבול מאמין, אבל הוא טועה כשהוא מדבר על מקום רביעי ומקום באירופה"

one

27.7 אחוזי הצלחה, זה המאזן של מכבי חיפה בליגה מתחילת עידן מרקו בלבול אחרי ה-0:0 בעכו אמש (שבת). במועדון לא יודעים להסביר את היכולת של השחקנים, והחשש כעת הוא שהקבוצה לא תוכל להגיע גם לפלייאוף העליון. בשלב זה, בלבול לא מתכוון להתפטר למרות הקריאות נגדו, וגם לנשיא יעקב שחר אין כוונה לפטרו.

"אפשר לתרץ שהכדור לא נכנס, אבל צריך לומר את האמת – קבוצה שכובשת שער בחמישה משחקים, גם קבוצת תחתית, היא קבוצה שלא עושה דברים נכון", אמר אחד השחקנים אמש והוסיף: "אין תירוצים, ורק אנחנו הבאנו את הקבוצה למצב הזה. יש למרקו את כל הכלים להצליח עם הסגל הזה ויפה שהוא מאמין, אבל אולי הוא טועה כשהוא מדבר על מקום רביעי ואירופה. קודם כל צריך להבריא את הקבוצה הזאת".

בדרכם חזרה לחיפה שוחחו השחקנים באוטובוס על המצב. "אף אחד לא אדיש. עטר ושכטר נראו רעבים למרות שלא כבשו, אם הם לא יצילו את המצב אז מי כן?", ניסה אחד מהם לשדר אופטימיות אך הזהיר: "אם לא ננצח את אשדוד, לא מגיע לנו להתחרות על מקום בפלייאוף העליון".

מחר יישמע הערעור שהגישה מכבי חיפה בנוגע לעונש הרדיוס שהטיל עליה בית הדין של ההתאחדות בשל אירועי המשחק מול הפועל באר שבע. בערעור תבקש הקבוצה לשנות את מועד הרדיוס (עם קהל) ולהחיל אותו על המשחק מול אשדוד במקום על הדרבי מול הפועל חיפה.האופציות שעלו בפני המועדון לאירוח הן נתניה ובלומפילד כשגם האצטדיון בפתח תקוה הוא עדיין אופציה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש למרקו את כל הכלים להצליח עם הסגל הזה ". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

מי שלא נראה מרוצה בסיום היה רובן ראיוס, שלא שותף במשחק. נראה כי ההחלטה לגביו התקבלה לאחר פציעת טאלב טואטחה שהוחלף בשמואל שיימן, משום שבלבול התכוון לשלב עוד לפני המשחק את ידין ושכטר. גם עידן ורד נותר על הספסל. במקרה של האחרון, הוא כבר יכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה. לקשר יש דרכון רומני, אבל אף אחד במכבי חיפה עדיין לא קרא לו לשיחה על עתידו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, אייל משומר קיבל הודעה כי לא ייכלל בסגל למשחק ושחקנים העידו כי הופתע מאוד מההחלטה. במכבי חיפה טוענים כי מדובר בסיבה מקצועית, שנובעת כנראה מהיכולת הטובה שמפגין לאחרונה אלעד גבאי. גורם במועדון אמר כי "משומר ו-ורד יקבלו הצעות בקרוב. אבל אף אחד לא מבטיח לאף שחקן שיישאר בעונה הבאה".

בנבחרת עוקבים מקרוב אחר המצב בחיפה, ואם משומר לא יחזור להרכב ייתכן שדווקא גבאי, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, יוזמן לסגל לקראת צמד המשחקים מול וויילס ובלגיה בחודש הבא. גוטמן מתכוון לזמן בכל מקרה את אחד מהשניים לסגל וזאת לאור מצוקת המגנים בנבחרת. נקודת אור נוספת היא חזרת אביחי ידין. הקשר לא שיחק מאז סוף אפריל, וייתכן שיפתח מול מ.ס אשדוד במקום גוסטבו בוקולי, שההערכה היא שיפרוש בתום העונה ויקבל תפקיד מקצועי במחלקת הנוער.

עוד באותו נושא

מרקו בלבול: "המצב שלנו לא מזהיר, ממוצע ההבקעות נמוך"

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 7:02

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully