וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "המצב שלנו לא מזהיר, ממוצע ההבקעות נמוך"

7.2.2015 / 21:19

מאמן מכבי חיפה שוב ספג קריאות "תתפטר" מהקהל שלו, אבל מאמין: "אם נמשיך כך, גם התוצאות יגיעו". איתי שכטר: "מבין את המצב, הקבוצה בלחץ". שלומי דורה: "יכולנו לקחת שלוש נקודות"

one

מכבי חיפה המשיכה ביכולת הדלה שלה גם הערב (שבת) עם 0:0 חלש במשחק התחתית מול נועלת הטבלה הפועל עכו. אלירן עטר פתח לראשונה, גם איתי שכטר נכנס כמחליף, אבל האוהדים הירוקים ראו עוד תצוגת נפל נטולת שערים (שער אחד בחמשת המחזורים האחרונים, וגם הוא בפנדל בתוספת הזמן) והגיבו עם קריאות "תתפטר, תתפטר" לעברו של מרקו בלבול. המארחת אספה נקודה, אבל עדיין לא ניצחה העונה בבית ורחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים.

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מודע לבעיות. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול אמר בסיום: "פתחנו את המשחק מצוין. בחצי הראשון שלטנו, הגענו למצבים, וכשאתה לא מבקיע קשה מאוד לנצח. ממוצע ההבקעות שלנו נמוך מאוד ולא טוב. בחצי השני עכו סגרה והיה קשה לנו. אנחנו צריכים להיות יותר שקטים מול השער. הגענו למצבים שלנו היום, אבל הכדורים לא נכנסו. צריך להמשיך לעבוד קשה, פחות לדבר, כי המצב שלנו לא מזהיר. צריך להסתכל גם למטה, אבל אני בשאיפה להסתכל גם למעלה. יש לנו סגל טוב עם השחקנים החדשים ואנחנו צריכים להמשיך קדימה, להמשיך עם אותה התלהבות של היום ולקחת נקודות. מהמקום הרביעי ומטה אין הפרש כזה גדול, אנחנו צריכים להמשיך להאמין ולשחק בכל משחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון, ותראו שגם התוצאות יגיעו".

כשנשאל האם לדעתו חיפה תגיע לפלייאוף העליון אמר: "אני מאמין בעבודה קשה".

איתי שכטר, שנכנס כמחליף בדקה ה-55 וערך בכורה במכבי חיפה: "באנו טוב למשחק הזה, רצינו לנצח, היתה אווירה מדהימה מהקהל שדחף אותנו. במשחקים כאלה מה שחשוב הוא להבקיע בהזדמנויות הראשונות, כי אחרי זה קבוצות שמסתגרות צוברות ביטחון ויותר קשה להגיע למצבים. אני מבין את המצב של מכבי חיפה, אנחנו שחקנים מספיק מקצוענים כדי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ואנחנו עם הפנים למשחק הבא. יש בעיות, הקבוצה נמצאת קצת בלחץ, ברגע שאנחנו לא כובשים בדקות הראשונות היריבה מקבלת ביטחון ולנו קצת יותר הביטחון. זה מועדון שרגיל להיות בצמרת, ועכשיו אנחנו חושבים קצת אחרת, אבל זה חלק מהמשחק. נצטרך ללמוד להתמודד גם עם סיטואציות כאלה. המועדון הזה חזק, וייצא לדרך חדשה. קשה לי לבוא ולהגיד את המילים פלייאוף עליון, צריך להסתכל על המשחק הבא נגד אשדוד. ברור שהמטרה היתה לרוץ לכל התארים, אבל זה קצת השתנה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל עכו ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ראה התלהבות. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

שלומי דורה, מאמן הפועל עכו: "אני מאוכזב שלקחנו רק נקודה, כי היינו יכולים לקחת שלוש. אנחנו קבוצת תחתית ולא יכולים ליצור 10 מצבים כדי להבקיע, הגענו למצב-שניים אבל לא הצלחנו להבקיע במחצית השנייה. מצד שני, אולי זו סנונית שמבשרת על בוא האביב. ראינו קבוצה עקשנית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, שיחקנו נגד התקפה מאוד איכותית שתתן את שלה בתקופה הקרובה. אני מקווה שהנקודה הזאת תעיר אותנו קצת ותעזור לנו לצבור עוד. לא נרים ידיים. לפי המחצית הראשונה שלנו בבאר שבע והמשחק היום, אני חושב שאנחנו מאמינים שאפשר להישאר בליגה. אם נמשיך ככה, אני מאמין שנשרוד".

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מאמין שאפשר להישאר בליגה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully