וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "עשינו צעד בכיוון הנכון"

מאמן דורטמונד מרוצה אחרי ה-0:3 בפרייבורג: "השער השלישי הראה למה אנחנו מסוגלים". אריאן רובן: "רגעי הקסם תמיד מגיעים אצלנו". אנדרה שורלה: "ניצחון נהדר, תודה על קבלת הפנים"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (ימין) עם דויד אלאבה. Alex Grimm, GettyImages
פפ עם ניצחון ראשון בחלק השני של העונה/GettyImages, Alex Grimm

אחרי חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון וכשהיא במקום האחרון בליגה, הצליחה בורוסיה דורטמונד לחזור הערב (שבת) לנצח. הקבוצה של יורגן קלופ עשתה את זה עם 0:3 מרשים במיוחד בחוץ מול פרייבורג, בזכות צמד של פייר אמריק אובמיאנג, שגם בישל למרקו רויס את הראשון. באיירן מינכן רשמה ניצחון ראשון במחצית השנייה של העונה עם 0:2 בחוץ מול שטוטגרט, בזכות שערים נהדרים של אריאן רובן ודויד אלאבה. קווין דה ברוין המעולה כבש צמד והוביל את וולפסבורג ל-0:3 על הופנהיים. אנדרה שורלה רשם בכורה והיה טוב.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
סוף סוף יכול לחייך. קלופ/רויטרס

"אנחנו יודעים שכמה דברים הלכו לא כמו שצריך מול אוגסבורג", אמר יורגן קלופ, "אבל היום הקבוצה רצתה מאוד, רצה הרבה והיום זה גם נראה טוב יותר. עשינו כמה התאמות ומבחינה פיזית אנחנו בכושר טוב יותר וגם השתפרנו מבחינה טקטית. עכשיו אנחנו צריכים שתהיה לנו התעוזה כדי להאמין ברגעים הקריטיים.

"היום עשינו צעד בכיוון הנכון. הקבוצה ביצעה את התכניות שלנו לאורך 90 דקות. אתה נקלע לבעיות אם אתה משחק בצורה פאסיבית מדי מול פרייבורג. אנחנו נשארנו אקטיביים, השער השלישי היה נהדר, והראה למה אנחנו מסוגלים כשיש לנו ביטחון. ביום שישי אנחנו חייבים להמשיך להשתפר, אבל זה היה צעד בכיוון הנכון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"היה חשוב לכבוש לפני המחצית". רובן/GettyImages

מאמן באיירן פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "היה משחק קשה ולא היינו בשיאנו. האיכות של אריאן רובן ודויד אלאבה עשתה את ההבדל. התוצאה הייתה חשובה לקראת המשחקים מול המבורג ודונייצק, אבל אנחנו צריכים להשתפר ולחזור לרמה הקודמת שהצגנו. יש לי אמון בקבוצה".

רובן אמר: "שטוטגרט שיחקה בצורה הגנתית והגנה טוב, לכן היה חשוב לכבוש לפני המחצית. השער הזה הפך את המחצית השנייה לקצת קלה יותר. לקחנו שלוש נקודות שהיו חשובות מאוד בשבילנו היום. רגעי הקסם תמיד מגיעים אצלנו בסוף, אנחנו תמיד יוצרים מצבים, אבל צריך לקחת את המצבים שלך. כבשנו מהמצב הראשון שהיה לנו היום וזה מה שאתה מצפה שיקרה במשחק כזה".

אנדרה שורלה שחקן וולפסבורג. GettyImages
בכורה מצוינת. שורלה/GettyImages

מאמן וולפסבורג דיטר הקינג אמר: "שיחקנו בצורה מאוד יעילה במחצית הראשונה והיינו בשליטה ברוב שלבי המשחק. אחרי שקבענו 0:2, אפשרנו להופנהיים ליצור יותר מדי מצבים ומרווחים להניע את הכדור עם ההתקפה האיכותית שלהם. במחצית השנייה היינו קצת רשלניים וחסרנו ריכוז, מה שגרם להופנהיים לתקוף".

אנדרה שורלה, שערך הופעת בכורה אצל הזאבים, צייץ בטוויטר: "ניצחון נהדר!! תודה רבה על קבלת הפנים היום!!". דה ברוין, שכבש צמד ומוביל את טבלת האפקטיביות של הליגה עם שמונה שערים ו-11 בישולים, צייץ: "משחק נהדר של הקבוצה היום, ברוך הבא אנדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully