וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "במדינה אחרת יתרון שבע הוא פנטסטי. לא באנגליה"

מאמן צ'לסי לא יוצא מגדרו על אף היתרון שפתח על מנצ'סטר סיטי במקום השני: "באנגליה הכל יכול לקרות". למברט: "הייתי שמח ללמוד ממוריניו על המגרש, לא מחוצה לו". פלגריני: "לא מודאג מהפער"

one

צ'לסי עשתה הערב (שבת) צעד גדול נוסף אל עבר האליפות, כשגברה על אסטון וילה 1:2 וניצלה את ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי עם האל סיטי כדי להגדיל את הפער מהאלופה לשבע נקודות.

"היה משחק קשה", אמר ז'וזה מוריניו בסיום. "עברנו עוד משוכה במירוץ לאליפות, אבל נותרו עוד משוכות רבות. כל משחק הוא קשה, ויכול להיות שזו הליגה היחידה באירופה בה קבוצות התחתית יכולות לשחק מול קבוצות הצמרת ולא רק לסבך אותן, אלא גם לקחת נקודות. אני אוהב את התוצאה של סיטי, אבל אנחנו צריכים להסתדר רק במשחק שלנו. במדינה אחרת הייתי אומר שיתרון של שבע הוא פנטסטי, אבל במדינה הזאת זה כלום. הכל יכול לקרות".

לבסוף, לאחר שנקנס בחודש שעבר 25 אלף ליש"ט על טענותיו כנגד השיפוט וה"קמפיין" נגד צ'לסי, כביכול, אמר מוריניו: "השיפוט היה מאוד, מאוד טוב. מאוד, מאוד טוב בצורה בה הצליחו לשלוט ברגשות המשחק".

במהלך המחצית הראשונה התעמתו מוריניו והמאמן המפסיד פול למברט, שאמר בסיום: "מוריניו הוא מנג'ר מצוין, הייתי שמח ללמוד ממנו כמאמן אבל לא ממה שהוא עושה מחוץ למגרש או ביציע. אני לא יודע מה הוא אמר לי, אני לא מדבר פורטוגזית".

במנצ'סטר סיטי האכזבה כמובן היתה גדולה, אבל גם מנואל פלגריני לא מאבד תקווה. "אנחנו לא מודאגים מהפער, אלא מאיך לחזור ליכולת הרגילה שלנו", אמר המנג'ר הצ'יליאני. "צריך לחשוב איך לחזור ולהבקיע שערים, איך לפתור בעיות, זה יותר חשוב מהפער. לא הצלחנו ליצור מספיק מצבים מול קבוצה שהתגוננה עם עשרה שחקנים. ברור לנו מה שאנחנו צריכים לעשות".

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
לא מאבד תקווה. פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully