וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בהפועל פתח תקוה: "מדברים על לנדאו או איוניר כמאמנים"

7.2.2015 / 23:09

הכחולים לא ניצחו כבר תשעה משחקים ואוהדים של הקבוצה לוחצים על הבעלים דורון בן דקון להחליף את המאמן עידן בר און או למנות מנהל מקצועי מעליו. לנדאו ואיוניר הוזכרו כמועמדים

one

לאחר ההפסד הערב (שבת) לעירוני קרית שמונה, בעלי הפועל פתח תקוה דורון בן דקון מצוי תחת לחץ גדול מצד אוהדים בקבוצה, ומקורבים שונים המפצירים בו להחליף את עידן בר און או לחילופין למנות מנהל מקצועי מעליו. גורם בהפועל פתח תקוה אישר הערב את הדברים לוואלה! ספורט ואמר: "יש כל מיני אוהדים שאפשר לקרוא להם אוהדים בכירים שקרובים להנהלה, והם מנסים לשכנע שצריך מאמן אחר או לפחות שצריך לצרף מנג'ר שיעבוד מעל עידן".

הלחץ לא החל הערב, אלא כבר בשבוע שעבר אחרי התיקו הביתי מול מכבי נתניה. בן דקון החליט אז לא להיעתר לבקשות שהופנו אליו ובמקום זאת לחזק את הקבוצה בשחקנים ולתת צ'אנס לבר און להוציא את העגלה מהבוץ. פתח תקוה רשמה תשעה משחקים ללא ניצחון ונראה כי גם אם בן דקון יעמוד בלחץ בשבוע הקרוב, המשחק בשבת מול הפועל חיפה יהיה קריטי לגבי בר און ועתיד לקבוע את עתידו. זה כבר יהיה משחק ביתי מול קבוצה בסדר הגודל של פתח תקוה ואם גם בו הקבוצה לא תנצח, יתקשה בן דקון להמשיך ולתת גיבוי למאמן שלו. "כרגע זה נראה שדורון בן דקון ויורם עינב מגוננים על עידן אל מול חבורה של אנשים שרוצה מאמן אחר", אמר גורם המעורה בפרטים. "הם מדברים על גילי לנדאו או מוטי איוניר כמאמנים או על צירוף מנג'ר, שלא ברור בכלל אם יש כסף בשבילו".

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ג'יני
בן דקון מגונן עליו. בר און/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully