וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט לא בסגל מול נתניה: "מכבי תל אביב היא האירופה של ישראל"

7.2.2015 / 20:05

אין קיצורי דרך לרכש: פאקו החליט שהקשר ישולב בהדרגה, רק אחרי שיעבור מבדקי כושר יסודיים. ורמוט דיבר לראשונה על המעבר: "אי אפשר להשוות את מה שקורה פה לשום דבר אחר בארץ"

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תתחיל להתרגל. ורמוט/קובי אליהו

גילי ורמוט לא ייכלל בסגל מכבי תל אביב למשחקה מחר (ראשון, 20:55) מול מכבי נתניה. אומנם רבים תהו בין אם הרכש הטרי ורמוט יפתח בהרכב או יתחיל על הספסל במשחקו הראשון, אבל מאמן האלופה פאקו אייסטרן החליט להמשיך בדרך שלו ולשלב שחקנים לסגל בצורה מסודרת, ורק לאחר שהוא בטוח לגמרי בצעדיו.

המאמן הבאסקי החליט שזה לא יהיה רציני להכניס את ורמוט ישירות לסגל, שלא לומר להרכב, לפני שהוא עובר מבדקי כושר יסודיים. ואכן, מחר בבוקר, בזמן ששחקני מכבי תל אביב יגיעו לאימון התעוררות קל, יעבור ורמוט מבדק כושר מלווה בבדיקות רפואיות שונות.

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו כי ורמוט אומנם היה קצת מאוכזב מכך שלא יוכל לשחק מול מכבי נתניה, באצטדיון שאמור להיות מלא ובתפאורה חגיגית, אך יחד עם זאת אמר לחלק מהם שאולי עדיף כך, לעשות הכל בצורה מסודרת, ולאפשר לו להתאמן עוד כמה ימים עם חבריו החדשים לפני שהוא מתחיל בדרכו החדשה במכבי תל אביב.

לראשונה מאז הצטרף, דיבר ורמוט על המעבר: "זו הרגשה קצת מוזרה לנסוע ולפנות בכביש לקריית שלום. מדובר במעבר קיצוני ומלא באמוציות. כולם יודעים שזה קשה. הזמן יעשה את שלו. כשאני עולה על הדשא, אני שוכח את הכל. עליתי לאימון עם פרפרים בבטן, אבל זה עבר. מכבי תל אביב קבוצה חזקה - בכל העמדות, הגנה, קישור והתקפה. אי אפשר להשוות את זה לשום דבר אחר בישראל, הן מבחינת כמות העובדים, המכשור ורמת האימון".

ורמוט המשיך: "מכבי תל אביב היא אירופה של ישראל. המטרה שלי היא קודם כל לשחק ולעזור לקבוצה. אם אראה את היכולת שלי, אני מאמין שהכל יסתדר. לא הייתה לי כל כך בחירה בנוגע למספרים, 90 אחוז היו תפוסים. 28 היה פנוי, זה פעמיים 14. הכל בסדר. ארון הבגדים שלי הולך להשתנות לדעתי, נסתדר".

ג'ורדי קרויף הוסיף: "אני חושב שגילי הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה. אם אנחנו רוצים להשתפר, זה חשוב בשבילנו שנביא שחקנים "מהסוג הזה לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully