וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים מארחת את מכבי ראשון לציון

7.2.2015 / 18:03

כשהמשבר מתחילת הסיבוב השני מאחוריה, תנסה הקבוצה של דני פרנקו להגיע במומנטום חיובי לשבוע הגביע כשתפגוש את הקבוצה הכתומה (19:45, ספורט 5), שניסתה לחקות את קליבלנד השבוע

ג'וזף ג'ונס הפועל ירושלים מול מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
ג'וזף ג'ונס. ימשיך ביכולת הטובה?/ניב אהרונסון

המחזור ה-19 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי ראשון לציון (19:45, ספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם ומאיר פורטל). שתי הקבוצות נפגשו עד כה פעמיים העונה. במשחק הראשון, בסיבוב הראשון בראשון לציון, רשמה ירושלים ניצחון גדול 64:72, כשטוני גפני רושם את משחקו הטוב ביותר בישראל עם 15 נקודות ויותם הלפרין מוסיף 14 משלו. בראשון לציון בלט ג'קי קרמייקל עם 21 נקודות. הקבוצות נפגשו גם ברבע גמר גביע המדינה בראשון לציון, וגם שם ניצחה ירושלים 78:81 לאחר הארכה. דונטה סמית' בלט בירושלים עם 22 נקודות, אייזיאה סוואן הצטיין במדים הכתומים עם 20 משלו.

המשבר הגדול שפקד את הפועל ירושלים בסיום הסיבוב הראשון ובפתיחת הסיבוב השני כבר מאחורי הקבוצה של דני פרנקו. האדומים ניצחו בשלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים, כשההפסד היחיד הגיע במשחק החוץ ביד אליהו. עיקר ההצלחה של ירושלים היא במשחק ההגנה, כשהאדומים עוצרים את יריבותיהם בשני המשחקים האחרונים על 69.5 נקודות בממוצע למשחק, ו-48 אחוזים מהשדה. מי שבעיקר חזר לעצמו הוא דונטה סמית', שלמרות שהחטיא 13 שלשות ולא קלע אפילו אחת בששת המשחקים האחרונים, רשם 11.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים בארבעת המשחקים האחרונים בממוצע. בבירה יודעים שאם לא ימעדו נגד ראשון לציון יגיעו לשבוע הגביע בשבוע הבא במומנטום נהדר ומהמקום השני.

אם בהפועל ירושלים חזרו לעצמם, במכבי ראשון לציון עדיין רואים את כדור השלג מתגלגל. הקבוצה של שרון דרוקר רשמה בשבוע שעבר את הפסד הליגה החמישי שלהם בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם לעירוני נהריה מהתחתית ועוד בבית. כדי לנסות ולשנות אווירה החליטו בראשון לציון, בדומה למעשה של דיוויד בלאט בקליבלנד לפני מספר שבועות, להוציא את השחקנים לערב באולינג. כמו כן ערכה השבוע הקבוצה ביקור מרגש בעמותת ניצני ראשון. מי שנמצא בדרכו החוצה מהקבוצה הוא הגארד ג'רי סמית', כשבצוות המקצועי כבר מחפשים לו מחליף, אך בינתיים יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו. ראשון לציון תצטרך לקבל יותר גם מניצן חנוכי שרשם בחמשת המשחקים האחרונים רק 6.2 נקודות בממוצע למשחק עם 27 אחוזים ל-2 נקודות.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רי סמית'. מגד גוזני
ג'רי סמית'. בדרך החוצה מראשון לציון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully