וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה חלומית: 6 דקות ושער לבירם כיאל בהפסד של ברייטון

הקשר נכנס בדקה ה-84 לבכורה שלו וכבש שער בדקה ה-89, אך קבוצתו ספגה 3:2 מפורסט. ריקן חזר לשחק אחרי 4 חודשים וכבש ב-1:3 של ציריך. לוזון וצ'רלטון הפסידו 3:1 לבורו, 90 דקות לבן חיים

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג שער. Charlie Crowhurst, GettyImages
בירם כיאל. כבש שער מצמק חמש דקות אחרי שעלה כמחליף/GettyImages, Charlie Crowhurst

בירם כיאל רשם הערב (שבת) בכורה חלומית בקבוצתו החדשה, ברייטון. למרות שהקבוצה הפסידה 3:2 לנוטינגהאם פורסט, הקשר, שנכנס כמחליף בדקה ה-84 לבכורה שלו בצ'מפיונשיפ, כבש שער מצמק בנגיחה בדקה ה-89, וכמעט גם השלים צמד עמוק בתוך תוספת הזמן עם כדור לקורה. ברייטון, שנמצאת עמוק בתחתית, עם הפסד שלישי ברציפות בליגה.

* גיא לוזון וצ'רלטון הפסידו 3:1 בחוץ למידלסבורו, ואחרי שלושה משחקים המאמן הישראלי עם שתי תוצאות תיקו והפסד. הבלם טל בן חיים פתח בהרכב והשלים 90 דקות, צ'רלטון ממשיכה לאבד גובה והיא מתקרבת בצעדי ענק אל עבר הקו האדום.

* אבי ריקן, שלא שיחק מאז ה-28 בספטמבר בשל פציעה, הזכיר את בירם כיאל, כשנכנס כמחליף בדקה ה-65 ושבע דקות אחרי כן מצא את הרשת, ב-1:4 של פ.צ. ציריך על סנט גאלן בליגה השווייצרית. ניסו קפילוטו ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות.

* קשר סלטיק, ניר ביטון, פתח בהרכב קבוצתו והשלים 90 דקות במסגרת שמינית גמר הגביע הסקוטי, בו גברו ההופס 0:2 בחוץ על דנדי. סלטיק, שמוליכה את הליגה המקומית, נמצאת בתקופה נפלאה, והיא לא הפסידה או ספגה בשנת 2015. לי גריפית'ס וסטפן יוהנסון כבשו לזכות המנצחת. המשחק הבא של סלטיק יהיה במסגרת הליגה, אז הקבוצה תתארח אצל פרטיק ת'יסל, הנמצאת במקום התשיעי בליגה.

* בלם גנט, רמי גרשון, פתח בהרכב ב-0:4 של קבוצתו על ווסטרלו בליגה הבלגית. גרשון השלים 90 דקות בעוד שחברו קני סייף ישב על הספסל לאורך כל המשחק. גנט העפילה, באופן זמני, למקום השני.

* החלוץ רוברטו קולאוטי פתח בהרכב של א.א.ק. לרנקה ב-2:2 מול אות'לוס והוחלף אחרי 57 דקות. לרנקה כבר עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, רגע לפני המפגש מול אותה אות'לוס במסגרת הגביע המקומי.

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
גיא לוזון מאוכזב. שתי תוצאות תיקו והפסד בשלושה משחקים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully