וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה את דנילו, פורטו דורשת סכום אסטרונומי

הקטאלנים מחפשים מחליף לדני אלבס שיעזוב בסיום העונה. הקבוצה מפורטוגל מנסה לנצל את העונש של בארסה הלחוצה ומבקשת 30 מיליון יורו ואת טייו. ואיך ניימאר קשור לעסקה?

דנילו שחקן פורטו. AP
ניימאר לוחץ. דנילו/AP

ברצלונה תאבד ב-30 ביוני, כמעט בוודאות, את דני אלבס. אחרי שנפרדה בשנה החולפת משני סמלים מרכזיים בהגנה שלה מהשנים האחרונות, השוער ויקטור ואלדס והבלם קרלס פויול, המגן הברזילאי צפוי לומר שלום לקאמפ נואו אף הוא. מכיוון המועדון לא נעשתה אף פנייה לנציגיו של אלבס במטרה לחדש את חוזהו ונראה כי המחזרת הנמרצת ביותר אחריו היא מנצ'סטר יונייטד, כאשר גם צ'לסי, ארסנל או מנצ'סטר סיטי הן אופציות.

בשל העזיבה הצפויה, בברצלונה מחפשים מחליף ולאחרונה שמו עין על שחקנה של פורטו, דנילו. קשר בין שתי הקבוצות ובין בארסה לסוכנו של השחקן, שזוכה להצעות רבות מרחבי היבשת, כבר נוצר אולם גם בפורטו מודעים היטב למצבה של ברצלונה ולעונש מפיפ"א, שימנע ממנה להחתים שחקנים עד ינואר 2016 ושמכניס אותה ללחץ גדול.

דנילו חתום כרגע בפורטו עד סיום עונת 2015/16, אולם גם לו וגם לקבוצה די ברור שהוא לא יישאר בה עד אז. בפורטו מנסים להחתים אותו על חוזה לשלוש שנים נוספות, על מנת לאפשר להם טווח רחב יותר למצוא את העסקה המתאימה. בקבוצה ניצלו את הסיטואציה הבעייתית של ברצלונה והגישו את הדרישות שלהם: 30 מיליון יורו ואת כריסטיאן טייו. מדובר כמובן בדרישות אסטרונומיות עבור מגן ימני צעיר ובלתי מוכח, שנחשב כהבטחה אבל בינתיים לא יותר מזה, אך לפורטו יש, מלבד העונש של בארסה, עוד קלף שמשחק לטובתה.

לקלף הזה קוראים ניימאר, שלוחץ מאוד על המועדון הקטאלני להחתים את חברו הטוב. דנילו וניימאר שיתפו פעולה בסנטוס בעונת 2010/11, שכללה את ההפסד 4:0 לברצלונה בגמר אליפות העולם לקבוצות. הם גם היו חלק מהנבחרת הצעירה של ברזיל, זו שבין היתר זכתה במדליית הכסף באולימפיאדה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully