וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי קצורין: "אין קסמים, נבוא לנצח כל משחק"

7.2.2015 / 11:25

המאמן הישראלי הוצג בקבוצתו החדשה ברמרהאבן: "צריכים להיות ערים למצב, רק ככה נוכל לצאת מזה. המטרה היא לסיים מקום אחד גבוה יותר". משחק הבכורה: ביום ראשון נגד באמברג החזקה

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
ינסה להדהים את באמברג/מגד גוזני

רק בשבוע שעבר התכונן מולי קצורין למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב כמאמן בני הרצליה ומחר (ראשון), הוא כבר יפגוש עם קבוצתו החדשה ברמרהאבן, שעל הגעתו אליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, את באמברג מצמרת הטבלה בגרמניה.

המאמן הוצג בקבוצה החדשה שלו, הספיק להעביר אמש שני אימונים ויקווה לרשום סנסציה ולעצור את רצף שבעת ההפסדים הרצופים ברמרהאבן, שדרדרו אותה אל המקום ה-17 בטבלה, מקום שממנו יורדים בסוף העונה לליגה השנייה.

"לא היה לי זמן להכיר את העיר. ירדתי מהמטוס אחרי 12 בלילה ועל הבוקר כבר הייתי באולם והתכוננתי לאימון", אמר המאמן בראיון לאתר הרשמי של המועדון, "לא היה לי זמן לנשום, אני מתרכז בעבודה שלי. השחקנים עבדו קשה באימון. לומר משהו חכם אחרי אימון אחד זה לא נכון, אני צריך עוד זמן להכיר את הקבוצה, שהקבוצה תכיר אותי. אני מנסה לעשות דברים שונה, אבל זה ייקח זמן. אין קסמים, כולם צריכים להיות ערים למצב, רק ככה נוכל לצאת מזה. אנחנו מנסים לעשות דברים שלא הצליחו, זאת עבודה קשה, אימון אחרי אימון, יום אחרי יום. המטרה היא למצוא את עצמנו לפחות מקום אחד גבוה יותר. המשחק נגד באמברג חשוב, אבל כל משחק חשוב. במצב שלנו אי אפשר להסתכל על היריבה ולומר שהיא לא חזקה. ניתן להם את הכבוד, אבל נבוא לנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully