וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הרצף: קליבלנד ובלאט הפסידו באינדיאנה

הקאבלירס נעצרו אחרי 12 ניצחונות רצופים, אחד פחות משיא המועדון, כאשר ספגו 103:99 דרמטי אצל הפייסרס. קליבלנד כבר הובילה ב-13 נקודות, אך שוב סבלה ממשחק חלש של לאב

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מהתחלה. בלאט/AP

מאזן: 21:31 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול הלייקרס (ראשון, 22:30).

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון רשם 25 נקודות, שישה ריבאונדים, חמישה אסיסטים וגם, שבעה איבודים. קיירי אירווינג צלף 29 נקודות, אבל רק 3 מ-9 מחוץ לקשת. קווין לאב חזר לסורו וסיים עם 5 נקודות ב-2 מ-8 מהשדה, כשהוא מוסיף 8 ריבאונדים.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס פצוע. AP
יחמיץ את הלייקרס? לברון/AP

אינדיאנה (32:19) - קליבלנד (21:31) 99:103

דייויד בלאט פספס הלילה (בין שישי לשבת) הזדמנות, אולי בלתי חוזרת, להיכנס לספרי ההיסטוריה של הקאבלירס. אחרי 12 ניצחונות רצופים, אחד פחות משיא המועדון, קליבלנד יצאה לאינדיאנה וכבר הובילה בפער דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אבל הפייסרס סיפקו קאמבק גדול ואחרי סיום דרמטי הצליחו לבלום את החבורה מאוהיו ולרשום ניצחון נאה. כעת, קליבלנד תנסה להתחיל לבנות לעצמה רצף חדש ותקווה לא ללכת שוב אחורה במאבק שלה בצמרת המזרח. החדשות המדאיגות מבחינת בלאט הן העובדה שלברון נפצע פעמיים במשחק, בפרק כף היד (האזור בו נפצע בשבוע שעבר ושגרם לו להיעדר ממשחק אחד) ובקרסול והוא בספק למפגש מול הלייקרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

המשחק נפתח בקצב מהיר ואחרי שש דקות לקליבלנד כבר היו 19 נקודות, שש מהן של לברון וחמש של לאב. גם קיירי אירווינג וטימופי מוזגוב סיפקו את הסחורה ברבע הראשון, אותו האורחים סיימו ביתרון 27:31. קליבלנד שמרה על היתרון שלה גם ברבע הבא, כשלברון וקיירי ממשיכים להוביל אותה וקובעים כבר 38:50. שלשת באזר של אירווינג סגרה את המחצית על 47:55 לקאבס.

דייויד ווסט היה האיש שהשאיר את אינדי במשחק לאורך כל המחצית הראשונה, אבל אחרי שלברון הרים אלי-הופ למוזגוב וקבע 54:67 באמצע הרבע השלישי, נראה היה שקליבלנד בורחת. אלא שכאן נכנס לתמונה סי ג'יי מיילס, שהחל לצבור נקודות ועזר לפייסרס לצמק עד מינוס שלוש בלבד בסיום הרבע, 70:67.

קליבלנד חזרה להוביל בתשע נקודות (71:80), אבל המשחק שוב הפך לצמוד במהרה בזכות מיילס ולקראת הסיום היתרון עבר לאינדיאנה וקליבלנד היא זו שהחלה לרדוף. הנדנדה הזו נמשכה למעשה עד לרגע בו ג'ורג' היל סחט עבירה על קשת השלוש, אבל תוך כדי העבירה הוא גם זרק ביד אחת כדור בלתי אפשרי, שצלל פנימה. מהלך ארבע הנקודות הזה, 1:26 לסיום, הקפיץ את אינדיאנה ל-92:95, שמפארט ולברון איבדו שני כדורים קריטיים וזה נגמר. קליבלנד מפסידה לראשונה מאז ה-13 בינואר.

מלבד 29 הנקודות של אירווינג, ה-25 של לברון וה-5 בלבד של לאב, לקליבלנד קלעו גם ג'יי אר סמית' 17, מוזגוב 13 (ותשעה ריבאונדים), שמפארט 6 וטריסטן תומפסון 4. הבעיה הייתה שקליבלנד כולה קלעה 11 מ-35 מהשלוש והלכה רק 12 פעמים לקו. אצל הפייסרס כיכבו מיילס עם 26 נקודות, ווסט עם 20 ו-13 ריבאונדים והיל עם עוד 20 ושבעה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully