וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין סיימה רק ב-3:3 מול לאנס

הירוקים ממשיכים בהידרדרות, שמטו יתרון 0:2 ורשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. שער שוויון שבע דקות לסיום של מבלוט ארדינג הציל נקודה עבור הקבוצה מהמקום הרביעי

שחקן סנט אטיין, יוהאן מולו. AP
השער שלו לא הספיק הערב. מולו/AP

סנט אטיין ממשיכה בצניחה החופשית שלה מהשבועות האחרונים: אם עד לפני מספר שבועות הקבוצה של כריסטוף גלטייה הייתה פקטור משמעותי בצמרת הגבוהה, הרי שהערב (שישי) הירוקים השלימו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, הפעם ב-3:3 מאכזב נגד לאנס מהמקום האחד לפני אחרון.

סנט אטיין, שהגיעה אחרי שני הפסדים רצופים לקאן ולפריס סן ז'רמן, כבר צעדה ביתרון של 0:2, אבל לא הצליחה להשאיר לעצמה את שלוש הנקודות. זה החל עם מחצית ראשונה טובה שלה שכללה מספר איומים על השער, ובדקה ה-18 ז'רמן קלמן בישל ללנדרי אנגואמו, ששעט קדימה והפציץ מ-17 מטר כדור לחיבורים. בדקה ה-57 היא הצליחה להכפיל: פביאן למואן סידר ליוהאן מולו שהבקיע מקרוב אחרי יציאה מוקדמת של השוער.

אבל דווקא אז הגיעה ההתפרקות של המארחים והקאמבק הנפלא של לאנס. שלוש דקות אחרי השער, פייריק ולדיבייה בישל ליוהאן טוזגאר שהפציץ מרחוק, בעט לפינה השמאלית והקטין ל-2:1. חלפו עוד תשע דקות, ולאנס קיבלה פנדל כאשר טוזגאר שוב בעט לפינה השמאלית ואיזן ל-2:2. בדקה ה-77 המהפך הושלם כאשר פאבלו צ'באריה קיבל מדימיטרי קבארה שהשאיר לו עם העקב, ובעט פנימה את השער, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למבלוט ארדינג שכבש בדקה ה-83 כדור נפלא לחיבורים מ-15 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully