וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: אשה חשודה שרצחה כדורגלן עבר ומכרה את בשרו למאכל

סטיבן אלואפונה מת לפני כשנתיים, אבל גופתו מעולם לא נטמנה. אחותו שמחזיקה דוכן אוכל בשוק המקומי, חשודה כעת שהיא השתמשה בבשרו להכנת התבשילים שהיא מוכרת

כדור כדורגל כללי. GettyImages
כדור כדורגל כללי/GettyImages

מקרה ביזארי בניגריה: אחותו של כדורגלן העבר המנוח סטיבן אלואפונה, נגוזי אלואפונה, נעצרה בחשד לכך שהיא רצחה אותו ומכרה את הבשר מגופתו בשוק באזור מגוריה שבדרום המדינה. ביזארי למדי.

אלואפונה היה כדורגלן שלא יצא את גבולות הליגה המקומית. הוא שיחק בשנות ה-80 בעיקר בקבוצת ריינג'רס אינטרנשיונל מהעיר אנוגו, מי שזכתה באותן שנים בכמה אליפויות. לפני כשנתיים הוא מת, אבל גופתו מעולם לא נטמנה.

אחד מאחיו של כדורגלן העבר הגיע לפני כמה ימים לביתה של האחות ודרש לברר היכן היא מסתירה את גופת סטיבן. אחרי שהפעיל לחצים, היא נאותה להוביל אותו לאחד מהחדרים בביתה, שם נגלה לעיניו שלד. המום מהמראה, הוא הקים מהומה ועד מהרה התאספו בבית שכנים.

נגוזי הודתה שהשלד הוא של אחיה, כדורגלן העבר, אבל סירבה בכל תוקף להסביר מה גרם לה לשמור את גופתו בביתה. אותו סירוב הביא את אנשי הכפר לחשוד בה שהיא השתמשה בבשר שלו להכנת מאכלים אותם היא מוכרת בדוכן שלה בשוק המקומי. חלק מהם גם חשדו שהיא אחראית למותו של סטיבן.

נגוזי שנעצרה על ידי המשטרה, הכחישה את כל החשדות: "אני חפה מפשע, לא הרגתי את אחי. כולם יודעים שהוא מת בגלל שהייתה לו מחלת נפש. אני היחידה שטיפלה בו ועד שהוא מת אף אחד לא התעניין בו. הם אומרים שהרגתי אותו ושמכרתי את הבשר שלו למאכל, אבל אלוהים יודע את האמת".

  • עוד באותו נושא:
  • ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully