וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתפרעויות: גינאה המשוונית נקנסה ב-100 אלף דולר

ההתאחדות האפריקנית הטילה אחריות מלאה על הנבחרת המארחת של הטורניר, דרשה כי תממן את הטיפול בפצועים ואיימה מפני הטלת משחק ללא קהל

שוטרים ביציעי גינאה המשוונית. AP
מחזות לא נעימים. אוהדי גינאה המשוונית בעימות עם השוטרים/AP

גינאה המשוונית תשלם מחיר יקר בעקבות התפרעות הקהל באיצטדיון במלאבו במשחק חצי הגמר אליפות אפריקה נגד גאנה. ההתאחדות תיקנס בסכום של 100 אלף דולר בעקבות אירועי המשחק שהופסק למשך חצי שעה, ובמסגרתו 36 בני אדם נפצעו ו-14 מהם הועברו לטיפול בבית החולים.

"הוחלט כי גינאה המשוונית תישא בעלויות הטיפול של כל הפצועים במהלך המשחק", נכתב בהחלטה של ועדת המשמעת של ההתאחדות האפריקנית. כמו כן, הוחלט להטיל על גינאה המשוונית קנס של 10 אלף דולר בשל ההתנהגות התוקפנית של האוהדים".

בנוסף, הוחלט לבחון את האפשרות שמשחקה הבא של הנבחרת ייערך ללא קהל, אך הודגש כי אם תהיה התפרעות דומה גם במשחק על מקומות 3-4 בשבת, יוטל העונש בכל מקרה על משחקה הרשמי הבא של הנבחרת.

אברהם גרנט, מאמן נבחרת גאנה, התייחס אחרי העלייה לגמר למה שקרה על כר הדשא, ואמר: "לא ראיתי בדיוק מה קרה. אני לא יכול להגיד שהייתי מודאג, אבל רציתי לשמור על בריאות השחקנים שלי. זה מה שהיה חשוב לי". במסגרת האירועים, השתמשה המשטרה בגז מדמיע ולאחר מכן העלתה מסוק כדי לפזר את אוהדי גינאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully