וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הדבר האחרון שרצינו הוא שרייכרט וגולדברג יסבלו"

6.2.2015 / 13:04

הצהובים הגיבו למחאה נגד השניים שעברו להפועל תל אביב: "הם רצו מושאלים וקיבלו שחקנים טובים שיכולים לעזור להם בהמשך העונה". אביו של גולדברג: "הכל יהיה בסדר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב היו כאלה שהעריכו שתהיה התנגדות בקרב אוהדי הפועל תל אביב לשחקנים המושאלים בן רייכרט ושון גולדברג, והיתה מחשבה להשלים את עסקת גילי ורמוט ללא שחקנים שיעברו בין הקבוצות, אבל בצד האדום רצו גם שחקנים בעסקה מאחר שבכל מקרה הרף הכספי העליון שהציב מיטש גולדהאר לדמי ההעברה עמד על 700 אלף יורו, הסכום שבסופו של דבר שולם. הידיעה על היחס הקשה לו זכו רייכרט וגולדברג מאוהדי הפועל תל אביב הבוקר הגיעה במהרה לקרית שלום וגורמים שונים המקורבים למועדון, אמרו שהיה צריך לחשוב על כך פעם נוספת ולא לתת לשניים לסבול.

רייכרט וגולדברג התבקשו לא להגיב לתקשורת בנוגע לכל האירועים סביבם. אביו של גולדברג, הצעיר מבין שני המושאלים, אשר נוהג להגיע לאימונים שלו ושל בנו הצעיר עוד יותר המשחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ביקש אף הוא לא להרחיב בעניין ורק אמר: "הכול יהיה בסדר. אנחנו לא מדברים כרגע".

גורם במכבי תל אביב אמר לוואלה! ספורט: "ברור שזה לא נעים לשמוע את הדברים האלה. הדבר האחרון שרצינו הוא שבן ושון יסבלו. הפועל תל אביב רצתה שחקנים בהשאלה וקיבלה שחקנים טובים שיכולים לעזור לה בהמשך העונה". גלעד קצב, סוכנו של שון גולדברג אמר: "לשון היו לא מעט הצעות בחלון הזה. הפועל פתח תקוה רצתה אותו וגם קבוצות אחרות. הוא בחר לעבור בהשאלה להפועל תל אביב ואף אחד לא הכריח אותו לעשות את זה. שון הוא בחור טוב ובחור חזק ואני משוכנע שהוא יתגבר על הכל כי הוא בסך הכל בא לשחק כדורגל. אני משוכנע שהדברים יירגעו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully