וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי ניצלה מהפסד להאל

הבלוז הגדילו את הפער בפסגה לשבע נקודות אחרי 1:2 על וילה. הזאר ואיבנוביץ' כבשו. רק 1:1 לאלופה מול האל, מילנר השווה בתוספת הזמן. 0:0 לאברטון וליברפול בדרבי האחרון של ג'רארד

המחזור ה-24 בפרמיירליג נפתח הערב (שבת) עם הדרבי החם בין טוטנהאם לארסנל (ראו ידיעה נפרדת), וננעל עם דרבי מאכזב שבו נפרדו אברטון וליברפול ב-0:2, אבל בין לבין סיפק בשורה גדולה בפסגה. צ'לסי ניצחה 1:2 בחוץ את אסטון וילה והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות ממנצ'סטר סיטי, אחרי שהאלופה ניצלה מהפסד אך סיימה רק ב-1:1 ביתי מול האל.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
ברח בפסגה. אדן הזאר/רויטרס

אסטון וילה - צ'לסי 2:1

אחרי ה-1:1 במשחק העונה מול מנצ'סטר סיטי, צ'לסי חזרה לנצח ושמעה שהיריבה שלה שמטה שתי נקודות קריטיות במאבק האליפות. אדן הזאר כבש כבר אחרי שמונה דקות כשניצל כדור עומק נפלא של וויליאן. יורס אוקורה הבלם הדני השווה בדקה ה-48 ושבר בצורת של 11 שעות ללא כיבוש למארחים, אבל המילה האחרונה היתה של המוליכה. ססאר אספיליקואטה הצליח לגעת בכדור מתוך הערבובייה ולמסור אותו לכיוונו של ברניסלב איבנוביץ', ששלח פצצה ברגל שמאל מתוך הרחבה היישר לחיבורים של גוזאן.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אפשר להבין את העצבים. סמיר נאסרי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - האל סיטי 1:1

אחרי התיקו מול צ'לסי בשבוע שעבר, האלופה קיבלה יריבה בהזמנה כדי לחזור למסלול הניצחונות, אבל רק על הנייר. דייויד מאייר הדהים את המארחים (35) אחרי שניצל קומדיה של טעויות בהגנה של הסיטיזנס ומקרוב בעט פנימה. היתרון של האל החזיק מעמד עד לתוספת הזמן שבה ג'יימס מילנר כבש בבעיטה חופשית מחוץ לרחבה. סיטי ניצלה אומנם מהפסד, אבל איבדה שתי נקודות קריטיות במאבק האליפות ואפשרה לצ'לסי להגדיל ממנה את הפער לשבע נקודות בפסגה.

מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס הארי רדנאפ. GettyImages
משחק ראשון בלעדיו. הארי רדנאפ/GettyImages

ק.פ.ר - סאות'המפטון 1:0

במשחק הקצוות בלונדון, המקומיים נאלצו להסתדר לראשונה ללא הארי רדנאפ שהתפטר השבוע. הלונדונים שמסובכים עמוק מתחת לקו האדום הצליחו להחזיק מעמד עד הדקה ה-93 שבה סיידו מאנה כבש אחרי בישול של יושידה וסידר לקבוצתו שלוש נקודות קריטיות במאבק על אירופה. הקדושים חלפו על פני טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד (משחק חסר) ועלו למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה עם 25 נקודות. ק.פ.ר במקום ה-19 והלפני אחרון עם 19 נקודות בלבד.

קשר ליברפול, סטיבן ג'רארד, נאבק במגן אברטון, בראיין אוביידו. Clive Brunskill, GettyImages
סטיבן ג'רארד בדרבי האחרון של ליברפול. נפרד ללא ניצחון/GettyImages, Clive Brunskill

אברטון - ליברפול 0:0

הפעם האחרונה שאברטון אירחה את ליברפול לדרבי החם של העיר נגמרה ב-3:3 סוער מאוד. הפעם, המשחק בין השתיים לא ענה על הציפיות, בכל הקשור לשערים, ונגמר ב-0:0 מאכזב למדי. הקפטן האגדי של הסקאוזרס, סטיבן ג'רארד, שיעבור בקיץ ללוס אנג'לס גלאקסי, שיחק בפעם האחרונה בדרבי של ליברפול.

סוונסי - סנדרלנד 1:1
לסנדרלנד: ג'רמיין דפו (42), לסוונסי: סונג יונג קי (66)

לסטר - קריסטל פאלאס 1:0
לקריסטל פאלאס: ג'ו לדלי (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully